wtorek, 28 marca 2017

GORRĄCE ZAPOWIEDZI - kwiecień 2017

Cześć kochani :)

Dawno się w tym opuściłam i nie było u mnie żadnego posta z zapowiedziami wydawniczymi, ale już to nadrabiam i tak oto prezentuję Wam ich nową odsłonę. Mam nadzieję, że taka Wersja przypadnie Wam do gustu i przede wszystkim: będzie bardziej czytelna niż wszystkie poprzednie ;) ZAPRASZAM :)


Tym razem znalazłam ich tylko, lub też aż 7, a są to:


OPIS:

W niespełna rok Kelsea Glynn z niedoświadczonej nastolatki zmieniła się w potężną władczynię. Jako królowa Tearlingu zyskała uznanie, a dzięki uporowi, wizjonerstwu i zdolnościom przywódczym dokonała ważnych zmian w królestwie. Za cel obrała wyeliminowanie korupcji i przywrócenie rządów sprawiedliwości, przez co przysporzyła sobie wielu wrogów – jest wśród nich niegodziwa Szkarłatna Królowa, jej najbardziej zaciekła rywalka, która wprowadziła swoją armię do Tearlingu.
Kelsea postanowiła uchronić swój lud przed niszczycielskim najazdem i zrobiła coś niebywałego – oddała w ręce wroga i siebie, i swoje magiczne szafiry, a na regenta Tearlingu powołała Buławę, zaufanego przywódcę Straży Królowej. Ale Buława nie spocznie, dopóki wraz ze swoimi ludźmi nie uwolni władczyni, która została uwięziona w Mortmesne.
Teraz, gdy rozpoczyna się pełna napięcia ostateczna rozgrywka, w końcu poznamy losy królowej Kelsea oraz całego Tearlingu.

MÓJ KOMENTARZ:

Nie miałam jeszcze okazji zapoznać się z pierwszym tomem, więc ten oczywiście na razie sobie odpuszczę, nie mniej jednak mam wielką chrapkę by postawić takie cudeńko na swojej półce *.*


OPIS:

„Jeśli nawet miłość nie zawsze zwycięża, dzięki niej łatwiej znieść wszystkie bitwy.”
Rzeczywistość, jak się okazuje, często nie jest tym, czym się wydaje.
Oto Alex, maturzystka i absolutnie niewiarygodna narratorka, która czasami nie potrafi odróżnić prawdziwego życia od złudzenia. Codziennie walczy, by rozpoznać, co jest prawdą, a co nie. Uzbrojona w swój aparat fotograficzny, z młodszą siostrą u boku, Alex prowadzi codzienną wojnę ze swoją chorobą – schizofrenią – starając się pozostać przy zdrowych zmysłach na tyle długo, by dostać się do college’u. I nieźle jej idzie: poznaje nowych ludzi, chodzi na imprezy i… zakochuje się. Tylko co z tego jest prawdą?

Alex przywykła do tego, że jest, jaka jest. Nikt nie przygotował jej na normalność…

MÓJ KOMENTARZ:


Szczerze? Jakoś mnie do niej nie ciągnie, jednak może ktoś z Was znajdzie w niej coś dla siebie ;)


OPIS:

Co byś zrobił mając tylko chwilę, żeby uratować swoje życie, a zegar już zaczął odliczanie?
Trzy minuty
Nessa, Megan i Anto wiedzą, że pewnego dnia znajdą się w przerażającej krainie, do której zostaną Wezwani.
Dwie minuty
Na nieznanym terenie ruszą za nimi bezwzględni łowcy, którzy zrobią wszystko, by ich dopaść i zabić.
Minuta
A Nessa nie może biegać. Czy mimo poraż​enia nóg ma szansę na przeżycie, kiedy przyjdzie pora jej Wezwania?
Czas ucieka…
MÓJ KOMENTARZ:

Zapowiada się obiecująco, jednak nie na tyle, bym nie mogła usiedzieć na miejscu w oczekiwaniu. Jeśli się uda, na pewno przeczytam, jeśli nie - płakać nie będę.


OPIS:

Nad Erileą gęstnieją czarne chmury. Erawan zbiera swoje złowrogie siły, by zadać światu ostateczny cios. Aelin Galathynius staje z nim do walki, by bronić królestwa i swoich bliskich. Dla Aelin droga do tronu Terrasenu dopiero się rozpoczęła. Młoda królowa cały czas poznaje swoje dziedzictwo i uczy się swojej magii. Im więcej jej używa, tym bardziej przekonuje się, jak potężny jest ogień krążący w jej żyłach.
Ale wie, że toczącej się wojny nie wygra w pojedynkę. Są przy niej przyjaciele i ukochany Rowan, lecz to nadal za mało wobec mocy Erawana. Nadszedł czas szukania sprzymierzeńców. Kto odpowie na wezwanie królowej Terrasenu?
Dla Aelin nie ma już odwrotu, świat, który zna, chwieje się w posadach pod naporem sił ciemności. Wrogowie otaczają ją ze wszystkich stron, w szranki poza Erawanem staje także legendarna, bezlitosna królowa Fae, która najwyraźniej ma wobec Aelin własne plany... Kiedy gra toczy się o tak wysoką stawkę, trzeba umieć poświęcić to, co najcenniejsze. Czasami jednak cena za zwycięstwo okazuje się zbyt wysoka...

MÓJ KOMENTARZ:

Oto najbardziej wyczekiwana przeze mnie książka kwietnia. Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam pióro pani Maas, właściwie jest jedną z moich ulubionych autorek i... ach. No po prostu już nie mogę się doczekać, aż wpadnie w moje łapki ^^


OPIS:

Manhattan. Rok 2118. Sercem Nowego Jorku jest tysiącpiętrowa Wieża dla wybranych. Jest tam wszystko, czego potrzeba do życia. Im ktoś bogatszy, tym wyżej może mieszkać.

Avery jest zaprojektowaną genetycznie idealną siedemnastolatką. Wraz z bogatymi rodzicami i przybranym bratem Atlasem mieszkają na tysięcznym piętrze Wieży. Sekret Avery polega na tym, że Atlas jest dla niej kimś więcej niż tylko bratem. Kocha się w nim również jej przyjaciółka Leda. Jednak jest to nieszczęśliwe uczucie, które wpędza ją w uzależnienie. Sytuację dziewczyny komplikuje podejrzenie, że coś dziwnego łączy jej ojca z Eris, koleżanką Ledy mieszkającą na jednym z niższych pięter. Nikt z bohaterów nie zdaje sobie sprawy, że jest ktoś, kto zna ich tajemnice i może je wykorzystać do swoich celów.

Romanse, sekrety i pogoń za bogactwem – niczym w serialu "Plotkara" – tworzą bombę tykającą w sercu Wieży. Jak daleko można się posunąć, by zdobyć to, czego się pragnie?

MÓJ KOMENTARZ:

Nie mam pojęcia, co w niej jest, jednak to "coś" bardzo mnie przyciąga i czuję, że po prostu MUSZĘ poznać tę historię. Mam nadzieję, że mi się to uda w miarę niedalekiej przyszłości ;)



OPIS:

Podczas trzęsienia ziemi siedemnastoletnia Chloris zostaje uratowana przez monstrualne ptaszysko. Orzeł jest Homanilem – dwudziestoletnim chłopakiem o imieniu Gratus. Zabiera dziewczynę do Luonto – osady, będącej odpowiednikiem biblijnej arki. Homanile żyją pod ludzką postacią, lecz gdy do głosu dochodzą silne emocje, ulegają przemianie w zwierzęta. Między Chloris a Gratusem rodzi się zakazane uczucie. Jaką misję mają do spełnienia Homanile? Czy związek człowieczej dziewczyny z Homanilem ma szansę na przetrwanie?
Koniec świata nadchodzi. Żywioły pragną zemsty. A może nic nie jest takie, jakim się wydaje... Wolisz poznać gorzką prawdę czy upajać się słodkim kłamstwem?

MÓJ KOMENTARZ:

Cholera. Skądś to kojarzę, a jednocześnie mam wrażenie, że będzie to coś zupełnie nowego. Nie wiem jak z Wami, ale ten opis mnie kupił. Och kwietniu, dlaczemu obdarowujesz ludzi tak wieloma cudnymi premierami?



OPIS:

Bezkresne piaski pustyni przemierzają tajemnicze bestie, w których żyłach płynie czysty ogień. Krążą pogłoski, że istnieją jeszcze takie miejsca, w których dżiny wciąż parają się czarami. Lud Miraji coraz mocniej występuje przeciwko tyranii Sułtana. Każda noc pośród wydm pełna jest niebezpieczeństw i magii. Jednak osada Dustwalk nie jest ani magiczna, ani mistyczna – to zabita deskami dziura, którą nastoletnia Amani pragnie opuścić przy najbliższej okazji.
Buntowniczka wierzy, że dzięki talentowi w posługiwaniu się bronią, uda jej się uciec spod opieki despotycznego wuja. Podczas zawodów strzeleckich poznaje Jina – tajemniczego i przystojnego cudzoziemca, który może jej pomóc w realizacji planów. Amani nie przepuszcza jednak, że jedna, ryzykowana decyzja, sprawi, że będzie musiała uciekać przed armią Sułtana, ramię w ramię ze zbiegiem oskarżonym o zdradę stanu.

MÓJ KOMENTARZ:

Ostatnio coraz częściej widuję powieści w takim klimacie... Nie, żeby mi to przeszkadzało, ponieważ mam ochotę przeczytać je wszystkie. A tutaj... cóż, zapowiada się coś świetnego <3



To tyle na dziś. ZNALEŹLIŚCIE COŚ DLA SIEBIE? A MOŻE CZEKACIE NA KSIĄŻKI, KTÓRYCH TUTAJ NIE WYMIENIŁAM? DAJCIE ZNAĆ ;)
Buziaki, Kinga ;*

32 komentarze :

  1. Ja najbardziej czekam na "Imperium Burz", dzisiaj właśnie zapłaciłam już za zamówienie przedpremierą!
    Zainteresowało mnie też "Luonto" oraz "Tysiąc pięter" , pewnie na którąś się skuszę!
    Zapraszam iskraczyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Losy Tearlingu, Imperium burz i Tysiąc pieter już zamówiłam. Ciekawi mnie jeszcze ta Buntowniczka z pustyni, ale na to specjalnie nie czekam. :)

    Pozdrawiam,
    Magda z Dwie strony książek

    OdpowiedzUsuń
  3. Interesujące są te premiery :D Bardzo ciekawi mnie "Luonto" i "Buntowniczka z pustyni" :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Interesujące są te premiery :D Bardzo ciekawi mnie "Luonto" i "Buntowniczka z pustyni" :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Z wymienionych interesuje mnie The Call oraz trzeci tom serii Eriki Johansen, chociaż niedawno kupiłam dwa poprzednie i jeszcze nie zdążyłam ich przeczytać. Poza tym najbardziej wyczekiwaną przez mnie książką w kwietniu jest ,,Pieśń jutra" Samanthy Shannon, czyli ostatni tom Czasu żniw. :)

    Pozdrowienia i buziaki!
    BOOKS OF SOULS

    OdpowiedzUsuń
  6. Zainteresowało mnie LUONTO wydaje się ciekawą książką, mimo, że podobne tematy są powielane może to będzie coś zaskakującego?

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. 'Imperium burz' na pewno, 'Buntowniczkę z pustyni' też mam w planach. Już marzec zrujnował mnie finansowo, a w kwietniu jeszcze takie cudowne książki wyjdą.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z wszystkich wymienionych najbardziej chciałabym przeczytać 'Tysiąc pięter', które dodałam już do swojej listy 'must read' na ten rok :)

    aga-zaczytana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy blog :)Chciałabym zaprosić Cię do siebie http://ogrod-zycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. "Wymyśliłam cię" najbardziej ciekawi mnie w tym miesiącu :)
    Katherine Parker - About Katherine

    OdpowiedzUsuń
  11. Sporo ciekawych książków :D Ja czekam na "Imperium burz" oraz "Losy Tearlingu" :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Eciepecie, czemu ja nie słyszałam jeszcze o tej ostatniej premierze? :o

    Trzeba koniecznie się zainteresować tym tematem! Buziole;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mogę się doczekać "Imperium burz", ale jeszcze bardziej nie mogę wytrzymać do premiery Acowaru, a ona dopiero na jesieni:(
    Pozdrawiam:D
    http://krainamola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Opisy brzmią zachęcająco. "Losy Tearlingu", "Luonto" i "wymyśliłam Cię" przeczytam na pewno! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo chciałabym przeczytać "The call". :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Z tych tytułów najbardziej interesuje mnie "Wymyśliłam Cię", mam nadzieję, że szybko trafi w moje łapki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czekam na "Buntowniczkę z pustyni" :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj, jest kilka pozycji, którę z chęcią bym przeczytała. Gorzej, jeśli chodzi o czas.pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie na nową recenzję. :) http://polecam-goodbook.blogspot.com/2017/03/firstlife-pierwsze-zycie-recenzja.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie mogę się już doczekać Imperium burz :D

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeśli Buntowniczka z pustyni okaże się książką w klimatach Zakazanego życzenia, to z chęcią po nią sięgnę ;)
    Pozdrawiam,
    www.favouread.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Kiepsko, nie znalazłam nic dla siebie... Ostatnio niezbyt dobrze z tymi zapowiedziami pod względem podobania mi się. :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeśli "Buntowniczka z pustyni" okaże się podobna do "Zakazanego życzenia" to z pewnością po nią sięgnę ;)
    Co do reszty, nie jestem do końca przekonana, ale mam na swojej liście kilka innych kwietniaków ;)
    Pozdrawiam,
    www.favouread.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Chętnie przeczytam "Tysiąc pięter" i "Wymyśliłam cię". Najbardziej jednak czekam na "Wielkie małe rzeczy" Jodi Picoult, którą UWIELBIAM ;)

    Pozdrawiam,
    Paulina z naksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja w kwietniu nie czekam na żadną książkę. Może to i lepiej chociaż przeczytam jakąś książkę z mojej listy.
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  25. The Call, Tysiąc pięter i Buntowniczka z pustyni - moje typy. ;) Poza tym, jeszcze kilka innych tytułów sobie zapisałam na chciejkę na LC. ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. "The Call" i "Imperium brzuch" - MUSZĘ PRZECZYTAĆ I TO JUŻ :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Z przedstawionych książek najbardziej intryguje mnie "Wymyśliłam cię", jednak nie na tyle, aby usilnie rozglądać się za nią.

    OdpowiedzUsuń
  28. Tak przeglądam sobie blogowe zapowiedzi i zauważyłam, że najczęściej pojawia się w nich "Tysiąc pięter". Będę musiała przeczytać :-)


    Pozdrawiam, Ania
    (ksiazkowepodrozeanny.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  29. Tysiąc Pięter i Wymyśliłam cię mogę polecić z czystym sumieniem! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Najbardziej czekam na Wymyśliłam cię :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zastanawiam się nad Imperium burz, ale najpierw muszę co nieco nadrobić, mianowicię Królową cieni, do której na razie nie chcę się przymierzać, nawet zaczęłam czytać, ale... Chyba najpeirw muszę odetchnąć po Dworze mgieł i furii tej autorki... Pozdrawiam!
    Osobliwe Delirium

    OdpowiedzUsuń
  32. buntowniczka z pustyni i wezwanie bardzo intrygujące! Dużo tych premier w tym miesiącu! Gdybym nie weszła na Twojego bloga, pewnie nie miałabym o większości pojęcia! Trzeba przemyśleć co zakupić :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli przeczytałeś/aś mój post zostaw po sobie jakiś ślad :)
Z chęcią poznam wasze opinie na dany temat.
Nie musisz spamować linkami, odwiedzam każdego, kto zaciekawi mnie komentarzem lub po prostu stałych czytelników :)

SZABLON WYKONANY PRZEZ RONNIE