środa, 26 kwietnia 2017

GORRĄCE ZAPOWIEDZI - maj 2017

Ludu kochany, jak ten czas leci :O Pamiętam jakby to było wczoraj, kiedy przygotowywałam dla Was post z zapowiedziami na kwiecień, a tu już koniec miesiąca... Cholera, pasowałoby wreszcie się ogarnąć i szkołę wybrać :P Nie ważne, zapraszam.


Tym razem wybrałam czternaście, moim zdaniem najciekawiej zapowiadających się książek. Jeśli znajdziecie coś dla siebie - piszcie, chętnie się dowiem :)



OPIS:

Zeus ukarał swojego syna Apollina – boga słońca, muzyki, łucznictwa, poezji i wielu innych rzeczy – zsyłając go na ziemię w postaci niezdarnego, pryszczatego, śmiertelnego szesnastolatka imieniem Lester. Aby odzyskać miejsce na Olimpie, Apollo musi przywrócić do działania kilka Wyroczni, które znikły z radarów. Co szkodzi Wyroczniom i jak Apollo/Lester ma cokolwiek w tej sprawie zrobić pozbawiony swoich mocy?
Po serii niebezpiecznych – i, po prawdzie, upokarzających – prób w Obozie Herosów Lester musi porzucić względnie bezpieczne tereny treningowe półbogów i udać się w przerażającą podróż przez Amerykę Północną. Gdzieś na Środkowym Zachodzie ma wraz z towarzyszami odnaleźć najniebezpieczniejszą ze starożytnych Wyroczni: nawiedzoną jaskinię, która może ujawnić odpowiedź na pytanie, jak Apollo może na powrót stać się bogiem – o ile wcześniej go nie zabije albo nie wpędzi w szaleństwo. Na drodze Apollina staje drugi z członków złowrogiego Triumwiratu, rzymski cesarz, którego zamiłowanie do rozlewu krwi i widowisk czyni Nerona barankiem. Aby przeżyć to spotkanie, Apollo będzie potrzebował pomocy syna Hefajstosa Leo Valdeza, czarodziejki Kalipso, która jest teraz śmiertelniczką, spiżowego smoka Festusa i innych niespodziewanych sojuszników – po części znanych, po części nowych – ze świata herosów. Zapraszamy na przerażającą, komiczną i pełną haiku wyprawę…


MÓJ KOMENTARZ:

Cóż, najpierw muszę jeszcze zapoznać się z pierwszym tomem, a dopiero później pogadamy i zobaczymy, jak to wyjdzie. Ale to kiedyś.

OPIS:

Abbi Glines po raz ostatni wraca do Rosemary Beach, by w zaskakujący sposób zakończyć całą serię.
Zepsuta do szpiku kości, samolubna, bogata i piękna Nan Dilon zdaje się mieć wszystko, wszystko, poza autentycznym szczęściem i prawdziwą miłością. Jej brat Rush nie ma już dla niej czasu, poświęcając swoje życie ukochanej córeczce, a jedyny facet, którego naprawdę kochała wybrał jej przyrodnią siostrę, Harlow…
Więc, gdy tylko Major chce się z nią umówić, natychmiast się zgadza. Lecz już wkrótce tego pożałuje. Romans nie trwa bowiem długo. Rozczarowana zachowaniem Majora, wyjeżdża na dziki weekend do Vegas. Tam poznaje tajemniczego Gannona.
Jak potoczą się jej dalsze losy, którego z nich wybierze?
I czy na pewno wie wszystko, co powinna?

MÓJ KOMENTARZ:

 Opis czytałam przez palce, głównie dlatego, że chcę zapoznać się z całą serią i nie chcę sobie spoilerować. Ktoś z Was czytał coś tej pani? Polecacie?


OPIS:

 Życie Merika nie jest łatwe. Niedawno stracił najlepszego przyjaciela, a do tego właśnie spłonął mu okręt. Za wszystkim stoi jego siostra Vivia, która chce się pozbyć młodego księcia i zasiąść na tronie. Na domiar złego Czaroziemie właśnie stają w obliczu wojny. Świat znany Merikowi bezpowrotnie odchodzi w przeszłość.

Safi i Iseult wpadły w nie mniejsze kłopoty. Znowu zostały rozdzielone i nie wiadomo, czy jeszcze kiedykolwiek się spotkają. Safi towarzyszy cesarzowej, a po piętach depczą im piekielni bardowie. Każdy chce mieć potężną prawdodziejkę po swojej stronie, bowiem jej moc może zdecydować o powodzeniu w rozgrywkach politycznych. Z kolei Iseult po raz kolejny musi się zmierzyć z okrutnym krwiodziejem. A może powinna mu zaufać?

MÓJ KOMENTARZ:

Pierwszy tom czeka grzecznie na mojej półce już ponad pół roku, więc może wypadałoby się za niego zabrać... A jeśli mi się spodoba, to na pewno sięgnę po kolejny tom ;) Poza tym te okładki <3

OPIS:

 Caymen ma 17 lat i po szkole pracuje w należącym do jej mamy nieco dziwacznym sklepie z porcelanowymi lalkami i specjalizuje się w sarkastycznym podejściu do życia, szczególnie wobec bogaczy. Lata obserwacji zamożnych ludzi zza lady i życiowe doświadczenia mamy nauczyły ją, że nie można im ufać, a do tego są zblazowani, nieuprzejmi i przekonani, że cały świat powinien leżeć u ich stóp. Gdy do sklepu trafia Xander, wysoki, przystojny i na swój sposób uroczy, ale najwyraźniej obrzydliwie bogaty, od razu widać, że jest z totalnie innej bajki. Caymen co prawda znajduje z nim wspólny język, ale jest przekonana, że jego zainteresowanie nie potrwa długo. Gdy Xandrowi niemal udaje się ją do siebie przekonać, dziewczyna odkrywa, że pieniądze grają w ich związku o wiele większą rolę, niż sądziła. Na ich wspólnej drodze piętrzą się przeszkody... czy ostatecznie trafią razem do tej samej bajki?

MÓJ KOMENTARZ:

Ja i Kasie West jakoś nie mamy ze sobą po drodze, więc raczej nie przeczytam. Zraziłam się jej pierwszą wydaną u nas książką, więc no.
 
 


OPIS:

Tysiąc żyć. Tysiąc możliwości. Jedno przeznaczenie.
Marguerite Caine dzięki swoim rodzicom – wybitnym fizykom – od dziecka poznaje najśmielsze teorie naukowe. Najbardziej zdumiewający wśród nich jest najnowszy wynalazek jej matki, urządzenie nazwane Firebirdem, pozwalające na podróż do równoległych wymiarów.
Gdy ojciec Marguerite zostaje zamordowany, wszystkie poszlaki wskazują na jedną osobę – Paula Markova, błyskotliwego, ale enigmatycznego asystenta jej rodziców. Zanim dosięgnie go ramię sprawiedliwości, Paul ucieka do innego świata. Nie bierze jednak pod uwagę determinacji Marguerite. Z pomocą Theo, drugiego asystenta rodziców, Marguerite ściga Paula poprzez różne wymiary. W każdym świecie, do którego przeskakuje, spotyka inną wersję Paula, co sprawia, że zaczyna wątpić w jego winę i przestaje dowierzać własnemu sercu. Już niebawem wplątuje się w romans równie niebezpieczny, jak i kuszący.

MÓJ KOMENTARZ:

 No więc książka zapowiada się naprawdę super, za granicą był wokół niej duży szum, więc myślę, że to może być coś ciekawego. Jeśli tylko nadarzy się okazja, z pewnością ją przeczytam ;)
 



OPIS:

Mówią, że demony, zabobony i czary odeszły już do przeszłości. Czy na pewno?
Na pierwszy rzut oka Magda jest zwykłą dwudziestolatką. Czas wypełnia jej praca w małej księgarni oraz obowiązki domowe. To jednak tylko pozory, gdyż w wolnych chwilach, zamiast spotykać się z rówieśnikami, Magda tropi upiory rodem ze słowiańskich wierzeń. Z krainy umarłych ucieka najpotężniejsza istota, z jaką Żniwiarze kiedykolwiek musieli się zmierzyć. Tymczasem między Magdą a Mateuszem, tajemniczym chłopakiem, który niedawno wprowadził się do miasteczka, zawiązuje się nić sympatii. Dziewczyna pokazuje Mateuszowi świat słowiańskich wierzeń, nie mając pojęcia, że już wkrótce ona i jej przyjaciele znajdą się w śmiertelnym niebezpieczeństwie.

MÓJ KOMENTARZ:

No nie powiem, zapowiada się ciekawie, więc czemu by nie? Poza tym ostatnio mam wielką chrapkę na książki nawiązujące do mitologii słowiańskiej, więc to tylko kolejna zachęta. Mam nadzieję, że uda mi się po nią sięgnąć ;) A ta okładka ma w sobie coś, co przyciąga i w sumie nie wiem dlaczemu :P


OPIS:

Na tle dzikiego lasu, imponujących zamków, ukrytych świątyń i pól bitewnych przygoda, która rozpoczęła się w "Cesarzu ośmiu wysp", zmierza ku pasjonującemu zakończeniu w "Panu Ciemnego Lasu", drugiej części "Opowieści o Shikanoko" Lian Hearn.
Prawowity władca znika. Shikanoko zostaje skazany na życie wyrzutka w Ciemnym Lesie, pół człowieka, pół jelenia. Jednak potężni panowie, którzy teraz rządzą Ośmioma Wyspami, stają się ofiarami podejrzliwości i choroby, a królestwo pustoszą susze i głód. Jedynie Shikanoko może przynieść krajowi uzdrowienie, osadzając na Lotosowym Tronie prawdziwego cesarza. A tylko jedna osoba może sprowadzić go z Ciemnego Lasu...

MÓJ KOMENTARZ:

Mam a planach zapoznanie się z pierwszym tomem. Zobaczymy, co z tego wyjdzie. Zapowiada się ciekawie...

OPIS:

Niewypowiedziane pragnienia, bolesna przeszłość i głęboko skrywane grzechy są dla Owena największą inspiracją. Utalentowany malarz kolekcjonuje anonimowe wyznania i przenosi je na płótno, zamieniając słowa w obrazy, w których ukrywa też własne tajemnice.
Auburn pojawia się w jego galerii akurat wtedy, gdy Owen szuka asystentki. Dziewczyna od kilku lat walczy o odzyskanie normalnego życia i desperacko potrzebuje pieniędzy. Zakochanie się w przystojnym malarzu nie jest częścią jej planu, ale przekorne przeznaczenie stawia na swoim. Wydaje się, że Owen jest dla niej szansą na znalezienie ukojenia i wsparcia, a ona dla niego natchnieniem i nowym kolorem w autoportrecie.
Wzajemne uczucie dodaje życiu barw, jednak tajemnice zaczynają tworzyć rysy na ich związku. Auburn odkrywa, że przeszłość ukochanego może odebrać jej to, co dla niej najważniejsze. Głos serca podpowiada jednak, że miłość wymaga największych poświęceń.

MÓJ KOMENTARZ:

Przeczytałam w sumie sześć książek tej pani, trzy z nich naprawdę mi się spodobały, dwie były kompletnym rozczarowaniem, a jedna po prostu beznadziejna. Tym oto sposobem stwierdziłam, że nie sięgnę po żadną z jej książek, no chyba, że jakimś cudem wpadnie w moje łapki. Inaczej nie ma mowy. Dziękuję.


OPIS:

Bailey Hartwell ma wiele powodów do zadowolenia – odnosi sukcesy w interesach, ma grono oddanych przyjaciół i stałego chłopaka, chociaż po dziesięciu latach ich niezobowiązujący związek wydaje się nieco nudny i skostniały. Jedynym niepokojącym elementem w jej życiu jest przystojny biznesmen Vaughn Tremaine. Bailey uważa, że ten przybysz z Nowego Jorku patrzy na wszystkich z góry, a ją uważa za prowincjonalną gęś. Jednak kiedy doświadcza niespodziewanej zdrady ze strony bliskiej osoby, zaskoczona stwierdza, że Vaughn to całkiem przyzwoity facet.

Vaughn podziwia Bailey za fantazję, niezależność i lojalność. Im więcej budzi w nim namiętności, tym częściej wchodzi z nią w konflikty. Każdy jej gest i słowo działa na niego jak afrodyzjak. Jednak dramatyczne przeżycia z przeszłości sprawiają, ze Vaughn postanawia odejść, bojąc się, że ją skrzywdzi. Bailey, która przeżyła w życiu zbyt wiele rozczarowań, także rezygnuje z walki, wbrew swojej naturze.

Kiedy Vaughn zdaje sobie sprawę, że popełnił największy błąd swojego życia, postanawia za wszelką cenę przekonać Bailey, że taka miłość, jaka ich połączyła, zdarza się tylko raz w życiu.

MÓJ KOMENTARZ:

Uwielbiam od czasu do czasu przeczytać jakieś romansidło. Ostatnio czytałam dużo fantastyki i muszę się jakoś od niej odciąć na chwilę... Przydałoby się wreszcie zapoznać się z książkami tej pani, więc dlaczego by nie? Mam nadzieję, że uda mi się to w niedalekiej przyszłości...


OPIS:

Nastoletnia Gwen odkrywa, że jest posiadaczką genu podróży w czasie. Przyjdzie jej się zmierzyć z zadaniami przekraczającymi jej epokę, a także... z miłością!

MÓJ KOMENTARZ:

Szczerze? Gdybym zobaczyła taki opis, w życiu nie tknęła bym książki. Fu. Może i okładka cudna, ale jeśli taki paszkwilek ma być wydrukowany na jej tyle... no naprawdę? Przecież to nie zapowiada nic ponad kolejną głupią, naiwną młodzieżówkę, a gwarantuję Wam, że książka jest dużo lepsza. 
 Osobiście posiadam całą trylogię w tym drugim, egmontowym wydaniu i jestem w nim zakochana, a przede wszystkim mam do niego ogromny sentyment, jednak nie przeszkodzi mi to w kupieniu sobie pięknego pakietu, który wyjdzie we wrześniu (a przynajmniej takie są plany)...

OPIS:

Zasada numer 1: nie traktuj jej inaczej tylko dlatego, że jest niewidoma.
Zasada numer 2: jeśli ją oszukasz, nie będzie drugiej szansy.

Parker Grand jest niewidoma. Straciła mamę w wypadku samochodowym, jej ojciec popełnił samobójstwo a Scott – były chłopak – zawiódł zaufanie. To całkiem sporo jak na jedną nastolatkę… Parker stara się być twardą dziewczyną. Kiedy nie biega swoją ulubioną trasą biegową, zajmuje się sercowym wsparciem i udzielaniem porad życiowych nieco zagubionym szkolnym przyjaciołom. Robi wszystko, żeby nie płakać, ale nie może już dłużej udawać, że nic złego się nie stało. Szczególnie, że kiedy w końcu zrozumie, co tak naprawdę przytrafiło się jej ojcu i dlaczego Scott tak się zachował, odkryje prawdę o tym, że nie wszystkie rzeczy są takimi, na jakie wyglądają…

Wzruszająca, szczera i mocna opowieść o przyjaźni, dorastaniu, tolerancji i żałobie po stracie, która może przynieść tylko ukojenie.

MÓJ KOMENTARZ:

 No więc muszę przyznać, że książka naprawdę bardzo, bardzo mnie ciekawi. Mam nadzieję, że uda mi się ją przeczytać, no i przede wszystkim, że okaże się tak dobra, jak na to się zapowiada ;)




OPIS:

Pewnego wieczoru Summer idzie sama na imprezę. Nigdy na nią nie dociera. Lewis, jej chłopak, później nie może sobie wybaczyć, że nie było go przy niej.

W jednej chwili szczęśliwa nastolatka traci kochającego chłopaka, rodziców i brata. Traci całe swoje życie, trafiając w miejsce, z którego nie ma ucieczki. Od tej pory nie będzie już sobą, Summer. Wraz z trzema innymi dziewczynami będzie musiała znosić życie w zamknięciu, codzienny strach i ból i… o wiele więcej. W tej sytuacji nie ma dobrych zakończeń.

Przeczytaj tę książkę, a nigdy już nie będziesz chciała dostawać kwiatów.

MÓJ KOMENTARZ:

 Nie wiem dlaczego, ale jestem jej strasznie ciekawa. Opis jest intrygujący, zwłaszcza to ostatnie zdanie... nic, tylko czytać. Może kiedyś się uda.




OPIS:

Mare jest pilnie strzeżonym więźniem zdanym na łaskę i niełaskę Mavena. Dręczą ją wspomnienia własnych błędów, a działanie Cichego Kamienia pozbawia ją mocy. Buntowniczka staje się dziewczyną bez błyskawic. Jednak i Maven otoczony jest wrogami. Z trudem utrzymuje kontrolę nad krajem oraz swoim więźniem. Mare czuje, że mimo nienawiści, którą żywi do Mavena, jest on prawdopodobnie jej jedyną szansą na przeżycie, zwłaszcza że Evangeline dąży do jak najszybszej egzekucji Czerwonej Królowej. Tymczasem Nowi i Czerwoni przygotowują się do wojny, bo nie chcą już dłużej pozostawać w ukryciu. Jest z nimi książę Cal, którego nic nie powstrzyma przed ratowaniem Mare.

Kto rozświetli drogę buntowników, jeśli dziewczyna od błyskawic straci swoją moc? Już wkrótce ogień ogarnie wszystko i spali bezpowrotnie Nortę, jaką Mare znała.

MÓJ KOMENTARZ:

 No więc nie wiem jak Wy, ale ja odpadłam po pierwszym tomie. Zabrałam się za drugi i za Chiny Pana nie mogłam się w niego wkręcić. Może kiedyś spróbuję jeszcze raz, ale jak na razie jest dużo ciekawszych książek, zarówno w kolejce, jak i na mojej półce...




OPIS:

Aza Ray znowu przebywa na ziemi. Jej chłopak Jason nie posiada się z radości, rodzina zaleczyła rany. Aza prowadzi zwyczajne życie, a raczej na tyle zwyczajne, na ile to możliwe dla kogoś, kto w poprzednim roku zmarł, obudził się na podniebnym statku i odkrył, że swoją pieśnią jest w stanie zmieniać świat. Jakaś część Azy wciąż tęskni za chmurami, niezależnie od tego, jak bardzo dziewczyna kocha ludzi na ziemi.

Jason, obsesyjnie pragnąc zapewnić ukochanej bezpieczeństwo, popełnia straszliwy błąd, a ona staje się zbiegiem w Magonii, gdzie sprzeciwia się własnej matce – surowej, żądnej krwi Zal Quel – i swojemu śpiewającemu partnerowi Daiemu. Aza musi odbyć podróż na skraj świata w poszukiwaniu legendarnej broni. Ta podróż zupełnie ją zmieni.

MÓJ KOMENTARZ:

 To, co podoba mi się w tej serii najbardziej, to okładki. Treść jakoś mnie nie przyciąga, lecz może opis zachęci kogoś z Was. Ja na razie sobie odpuszczę, choć, jak wiadomo - nie mówię nie. Jeśli nadarzy się okazja, na pewno przeczytam.



No więc tak oto prezentują się nasze majowe zapowiedzi. A to oczywiście jeszcze nie wszystko. Ten miesiąc zdecydowanie będzie bardzo obfity w ciekawe nowości. Mam nadzieję, że wypatrzyliście tutaj coś dla siebie, a jeśli czekacie na jakąś książkę, której nie ma na mojej liście, dajcie znać ;)

Buziaki, Kinga ;*

20 komentarzy :

  1. Widzę, że czekamy na całkiem różne książki w maju ;) Ja najbardziej na trzecią część cyklu Kwiat paproci K.B.Miszczuk :)
    Zapraszam do mnie na podobny post, może coś ci wpadnie w oko :)
    https://gleam-of-hope-xxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Okładka Tysiąc odłamków ciebie wygląda przepięknie. Chyba tę książkę najbardziej chciałabym przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej czekam na "Królewską klatkę" oraz na "Wiatrodzieja"
    Historie o Mare uwielbiam. Natomiast "Prawdodziejka" też leżała u mnie na półce dłuuuuuugo. Skusiła mnie okładka, ale później nie miałam na nią weny. Na początku chciałam ją rzucić, ale jednak okazała się fajna. Jej kontynuacje kupię napewno z ciekawości :D
    Zapraszam http://iskraczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Chłopak z innej bajki i Tysiąc odłamków ciebie do dwie nowości, z którymi z chęcią bym się zapoznała. Na szczęście Confess już mam i mogę poznać kolejną historię mojej królowej.<3
    A co do Czerwieni rubinu to, mimo że miałam już okazję czytać tę trylogię, raczej się w nią zaopatrzę ze względu na nieziemskie okładki.:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Szaleństwo ;P Ja czekam na "Chłopaka z innej bajki", "Tysiąc odłamków ciebie", "Confess", "Pana ciernistego lasu", ale w tym ostatnim przypadku też muszę się zapoznać z pierwszym tomem i jak mi się spodoba, to na pewno zakupie drugi - te okładki są boskie :D
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo chciałabym przeczytać "Uwięzione" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ughh... za dużo książek, które chciałabym mieć 😢

    OdpowiedzUsuń
  8. Wierz mi, ja też musiałabym się w końcu ogarnąć i WYBRAĆ SZKOŁĘ XD Znam to uczucie, kiedy nie wiesz, co zrobić dalej ze swoim życiem :D Nigdy nie słyszałam o ,,Tysiąc odłamków ciebie", ale bardzo mnie zaintrygowała. Od serii Victorii Aveyard po ,,Czerwonej królowej" trzymam się z daleka. Osobiście w maju czekam też na nową powieść Pauli Hawkins. :)

    Pozdrowienia i buziaki!
    BOOKS OF SOULS

    OdpowiedzUsuń
  9. Cofess... czekam jeszcze w tym miesiącu na Przeklęty prom :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No leci ten czas, leci. :D
    Ja już mam za sobą ,,Confess" oraz ,,Wiatrodzieja" a najbardziej czekam na ,,Tysiąc odłamków ciebie" ♥
    Lost in my books

    OdpowiedzUsuń
  11. Z Twoich propozycji czekam chętnie skusiłabym się na "Żniwiarza" właśnie ze względu na związek z mitologią słowiańską i "Uwięzione", mimo że to kompletnie nie moja bajka opis ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba z największą niecierpliwością oczekuję "Confess" choć jest też tu kilka innych ciekawych tytułów, na które być może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. "Chłopak z innej bajki", "Do zobaczenia nigdy", "Confess", "Uwięzione", "Tysiąc odłamków ciebie i mnie" to moje must read :)
    Czekam też na "Tysiąc pocałunków" Filii.

    Paulina z naksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Z tych wymienionych jakoś nic mi do gustu nie przypadło :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ,,Wiatrodziej" <3 Nie mogę się już doczekać! Pierwsza część bardzo mi się podobała :) ,,Chłopak z innej bajki" na pewno przeczytam :) Lubię styl i prostotę Kasie West. ,,Tysiąc odłamków Ciebie" muszę przeczytać! Tak głośno o niej na zagranicznym bookstagramie, że nie wybaczę sobie, jeśli nie dowiem się o co tyle szumu... :) ,,Confess" chcę przeczytać, jestem ciekawa co tym razem zaserwuje autorka :) ,,Uwięzione" też bardzo chcę przeczytać, i masz rację to ostatnie zdanie najbardziej intryguje... :) Kilka z wymienionych mam zamiar przeczytać, ale to w dalekiej przyszłości, jak się nie uda to trudno, nie będę za bardzo rozczarowana :)

    OdpowiedzUsuń
  16. "Wiatrodziej" , "zniwiarz" "pan cienistego lasu" "gniazdo" i "uwięzione" to pozycje których wprost nie mogę sie doczekać. Szczególnie tej pierwszej gdyż pierwszy tom był rewelacyjny. Resztę sobie daruje , literatura new adult i romans to raczej nie moja bajka ;)
    Podoba mi sie Twój blog, ciekawe recenzje i grafika. Będę obserwować
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    Czytankanadobranoc.blogspot.ie

    OdpowiedzUsuń
  17. 7 książek mnie zainteresowało. Będę polować :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czekam na "Wiatrodzieja", "Królewską klatkę" oraz "Bez serca":)
    Pozdrawiam:D
    http://krainamola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Gray, West, Hoover i Headley - te panie zainteresowały mnie swoimi książkami i na pewno po nie sięgnę w maju. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Czuję, że w maju zbankrutuję :D Chętnie przeczytam nową książkę Riordana, Tysiąc odłamków ciebie też zapowiada się ciekawie. Jestem też bardzo ciekawa co nowego wymyśliła Hoover, a okładka Czerwieni rubinu jest cudowna <3

    http://pomiedzyrozdzialami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli przeczytałeś/aś mój post zostaw po sobie jakiś ślad :)
Z chęcią poznam wasze opinie na dany temat.
Nie musisz spamować linkami, odwiedzam każdego, kto zaciekawi mnie komentarzem lub po prostu stałych czytelników :)

SZABLON WYKONANY PRZEZ RONNIE