środa, 28 czerwca 2017

GORRĄCE ZAPOWIEDZI – LIPIEC 2017

Cześć kochani!
Nie miałam jak dodać zapowiedzi na czerwiec, jednak dzisiaj przychodzę do Was z listą dziesięciu książek, których premiera przypada w lipcu. I Tak fajnie się złożyło, że większość z książek które mnie zainteresowały ma premierę w moje urodziny... Chyba sobie sprawię jakiś prezent z tej okazji :D

ZACZYNAJMY :D




OPIS:

Druga część "Buntowniczki z pustyni", bestsellerowej powieści według "New York Timesa", autorstwa laureatki nagrody Goodreads dla najlepszego debiutującego pisarza w 2016 roku.
Zaledwie kilka miesięcy temu Amani Al-Hiza, pragnąc wolności, uciekła z domu położonego na końcu świata i zaczęła przemierzać bezkresne piaski magicznej pustyni w towarzystwie tajemniczego obcokrajowca, Jina. Teraz jednak sytuacja diametralnie się zmienia. Kiedy Amani wbrew własnej woli trafia do epicentrum reżimu – pałacu sułtańskiego – przyświeca jej jeden cel: obalenie tyrana. 
Zapomnij o wszystkim, co wiesz o Miraji, o rebelii, o dżinach i Jinie oraz Niebieskookiej Bandytce. W "Zdrajcy tronu" jedyne, czego możesz być pewien, to to, że nic nie jest pewne.
 MÓJ KOMENTARZ:
Nie przeczytałam opisu w obawie przed spojlerami, jednak opinie o pierwszym tomie są tak dobre, że przy następnym zamówieniu wezmę chyba obie części... To znaczy, jeśli uda mi się nazbierać pieniędzy, bo przez te wszystkie zaległości i wciąż przedłużającą się listę książek coś czuję, że może być ciężko :/


OPIS:

Gemma ma kompleksy. Od zawsze była chorowita i dużo czasu spędzała w szpitalach – nosi po nich pamiątkę w postaci blizny w okolicy serca. W szkole koleżanki jej dokuczają, chłopaki z klasy nie interesują się nią i nie ma przyjaciół.
Rodzice chcąc wynagrodzić córce trudne dzieciństwo, trzymają ją pod kloszem, ale to nie wpływa dobrze na Gemmę. Gdy pojawia się okazja wyjazdu na wycieczkę na Florydę, dziewczyna postanawia wyrwać się ze swojej miejscowości i na chwilę zapomnieć o swoich troskach. Niestety, w ostatniej chwili rodzice zakazują jej wyjazdu. Gemma podsłuchuje ich rozmowę i dowiaduje się, że ma to związek z tajemniczą kliniką w Haven, znajdującą się na wyspie niedaleko miejsca, gdzie miała jechać. Postanawia więc uciec z domu i sprawdzić, co tak naprawdę tam się stało. Jakie tajemnice odkryje? I co łączy ją z Lirą, dziewczyną, którą spotka na swojej drodze?
Dwie dziewczyny, dwie historie, jedna zapierająca dech w piersiach powieść.
Poznaj losy Gemmy i Liry w niezwykłej formie. W każdym momencie możesz odwrócić książkę i spojrzeć na wydarzenia oczami drugiej bohaterki.

MÓJ KOMENTARZ:

Ten opis jakoś mnie nie przekonuje, jednak gdyby nadarzyła się okazja, na pewno po nią sięgnę, zwłaszcza, że już od dłuższego czasu przymierzam się by przeczytać jakąś książkę tej autorki.


OPIS:

Ja byłam odważna. Ona była szalona. Razem sprawiałyśmy kłopoty
Caddy i Rosie są nierozłączne. Bardzo się różnią, ale to tylko je do siebie zbliża. Gdy Caddy kończy szesnaście lat, zdaje sobie sprawę, że chciałaby być taka jak jej przyjaciółka – pewna siebie, przebojowa i zabawna. Wtedy w ich życie wkracza śliczna oraz – jak się okazuje – skrywająca pewną tajemnicę Suzanne. I wszystko staje się jeszcze bardziej skomplikowane. Przeszłość Suzanne stopniowo wychodzi na jaw, teraźniejszość wymyka się spod kontroli, a Caddy zaczyna dostrzegać, że problemy mogą być bardzo ekscytujące. Jednak budowanie przyjaźni i próby zaleczenia starych ran są dużo boleśniejsze, niż którakolwiek z dziewczyn się spodziewa. Caddy wkrótce przekonuje się, że kłopoty potrafią się mnożyć w niesłychanym tempie.
MÓJ KOMENTARZ:
Jeśli o mnie chodzi, jakoś nie przepadam za wątkiem przyjaźni w książkach. Po prostu mnie on nudzi. Owszem - kiedy jest drugoplanowy, to niech sobie będzie, wtedy całość jest nawet bardziej "realna", jednak w innym wypadku... po prostu mnie to nie przyciąga. Co do książki: jeśli nadarzy się okazja, sięgnę, ale nie będę specjalnie latała za nią po księgarniach ;) 


OPIS:

Nauczyłeś mnie, że zawsze trzeba szukać piękna. W ciemności, w ruinach potrafiłeś odnaleźć światło. Nie wiem, jakie piękno i jakie światło teraz odnajdę. Ale spróbuję. Zrobię to dla ciebie. Bo wiem, że ty zrobiłbyś dla mnie to samo.

Lucy i Gabe poznali się 11 września 2001 roku. Gdy wieże WTC runęły, a pył przykrył Nowy Jork, zrozumieli, że życie jest zbyt kruche, by przeżyć je bez pasji i emocji. I zbyt krótkie, by nie być razem. Wkrótce jednak Gabe postanawia przyjąć pracę reportera na Bliskim Wschodzie i wtedy wszystko się zmienia. Lucy dowiaduje się o jego decyzji w dniu, w którym produkowany przez nią program telewizyjny zdobywa nagrodę Emmy. Dzień jej triumfu staje się też dniem, w którym coś nieodwracalnie się kończy. W kolejnych latach Lucy będzie musiała podjąć niejedną rozdzierającą serce decyzję. Czy pierwsza miłość okaże się też ostatnią?

Opowieść o sile marzeń i cenie, jaką jesteśmy gotowi zapłacić, podążając za nimi.
MÓJ KOMENTARZ:
Ostatnio coraz częściej ciągnie mnie do obyczajówek, więc z wielką chęcią sięgnę po tę książkę. Mam nadzieję, że uda mi się to w miarę niedalekiej przyszłości...

OPIS:

Kontynuacja bestselleru "Twoim śladem".

Aubrey Duncan zawiodła się na miłości. Co powinna teraz zrobić? Posłuchać serca, które ją zdradziło, czy serca, które podpowiada jej by po prostu odpuścić? Uzależnienie prawie pokonało i zniszczyło Maxxa Demelo. Zrujnowało jego życie i jedyną rzecz, na której naprawdę mu zależało – związek z ukochaną dziewczyną. Pragnął zasłużyć na związek z Aubrey Duncan, nawet jeśli musiałby podjąć się niemożliwego. Dlatego zgłosił się na odwyk. Aubrey straciła wszystko ponieważ poszła za głosem serca. Obiecała, że tym razem będzie myśleć przede wszystkim o sobie, zadba o siebie z dala od Maxxa i jego demonów. Lecz gdy tylko zacznie działać, Maxx skończy odwyk i pojawi się w życiu Aubrey, chcąc jej udowodnić, jak bardzo siebie potrzebują. Chaos wedrze się w ich życie ze zdwojoną siłą. Nieważne jak bardzo złamane – serce nie daje o sobie zapomnieć… 
MÓJ KOMENTARZ:
Pierwszy tom bardzo mi się spodobał, więc na pewno po nią sięgnę, zwłaszcza, że dzisiaj odwiedził mnie kurier i przywiózł mi ją przedpremierowo <3  Już nie mogę się doczekać aż znajdę chwilkę, by zacząć czytać :D

OPIS:

Świetny debiut nastoletniej autorki!
Tatum i Griffin przyjaźnili się prawie od kołyski. Byli dla siebie jak brat i siostra. Tak zawsze było i tak już miało pozostać.
Jeden taniec na balu maskowym zmienił wszystko.
Teraz oboje są pełni sprzecznych emocji. Czy będą chcieli za wszelką cenę pozostać przyjaciółmi? Przecież to ona zawsze miała być najważniejsza. Kiedyś sobie to obiecali. I do tego oboje mają partnerów. A co, jeśli tylko jedno z nich będzie chciało… no właśnie, czego?
Gdy do głosu dochodzą uczucia, czasami wszystko zdaje się rozpadać… i kiedy nie masz na kim się oprzeć, czujesz, że spadasz i że już nigdy się nie podniesiesz.
Przeczytaj pierwszą, pełną emocji książkę polskiej Estelle Maskame!
MÓJ KOMENTARZ:
Ostatnie zdanie opisu wszystko zmaściło. Serio. Miałam okazję zapoznać się z pierwszym tomem DIMILY od Maskame i powiem tak: typowe wattpadowe fanfiction z płaskimi bohaterami. O ile wcześniej byłam zainteresowana tą książką, tak teraz nie jestem pewna, czy w ogóle chcę po nią sięgać, bo jeśli ma to być coś równie rozczarowującego, to ja podziękuję :/ Nie mówię jej nie, jednak dopóki nie zobaczę kilku dobrych opinii z solidnymi argumentami, to nie wydaje mi się, żebym poleciała po nią do księgarni :/ 

OPIS:

Najgorętsza historia lata! Poczuj wiatr we włosach i zapach słonej wody.
Dla szesnastoletniej Iris surfing jest wszystkim. Kiedy na jej drodze staje przystojny i utalentowany surfer, życie dziewczyny nabiera zawrotnego tempa. Podczas niesamowitych wakacji Iris zatraca się w szalonym świecie Zeka i przeżywa namiętną miłość, jakiej nigdy wcześniej nie doświadczyła. Tylko czy Zeke na pewno jest taki, na jakiego wygląda? Co skrywa jego tajemnicza przeszłość? Co się stanie, kiedy Iris będzie musiała poddać próbie nie tylko swój surferski talent, ale i uczucia do Zeka?
 MÓJ KOMENTARZ:
Szczerze? Brzmi jak kolejna tandetna młodzieżówka, jednak jakimś cudem mnie kupiła :D Z wielką chęcią po nią sięgnę, jeżeli tylko nadarzy się odpowiednia okazja ;)

 OPIS:

Stała się bezwzględna i przebiegła jak Jason Bourne. Do czego jeszcze będzie musiała się posunąć, by uratować ojca?
Gwen Bloom mieszka tylko z ojcem, pracującym w Biurze Bezpieczeństwa Dyplomatycznego. Często podróżuje z nim po świecie, dzięki czemu mówi pięcioma językami i potrafi przetrwać z najbardziej niezbędnym bagażem. Poza tym jest niezłą gimnastyczką i uczy się w nowojorskiej szkole dla dzieci bogaczy i dyplomatów. Jej życie wywraca się do góry nogami, kiedy ojciec znika bez śladu podczas misji w Europie. A córka dowiaduje się, że był agentem CIA. Oficjalne poszukiwania kończą się fiaskiem. Dziewczyna nie przyjmuje tego do wiadomości i postanawia, że sama odnajdzie ojca. Zmienia tożsamość i rozpoczyna własną krucjatę. Staje się twardą młodą kobietą, wymierzającą sprawiedliwość. Tropy prowadzą ją do paryskich slumsów, nocnych klubów Berlina i wreszcie do siedziby mafijnej rodziny w Pradze. Gwendolyn wie, że aby przeżyć, musi być równie okrutna i bezwzględna jak gangsterzy, na których poluje.
Powieść łączy w wybuchową całość elementy znane z "Uprowadzonej", "Dziewczyny z tatuażem" i "Tożsamości Bourne’a". Prawa do filmu na jej podstawie zapewniła sobie wytwórnia Paramount.
 MÓJ KOMENTARZ:
WOW. Nie wiem jak Wy, ale ja po prostu MUSZĘ JĄ MIEĆ. MUSZĘ I KONIEC. Ostatnio zaczęłam wkręcać się w powieści z wątkiem kryminalnym itp, więc tym bardziej chciałabym się z nią zapoznać. Poza tym skoro prawa do ekranizacji wykupiło Paramount to nie może być zła :P Koniecznie muszę ją przeczytać. MUSZĘ.  

OPIS:

Nie istnieje nic takiego jak niewinne kłamstwo…

Liście były zimne i trochę lepkie. Nie dałoby się ich pomylić z niczym innym. Widziała dokładne odwzorowanie ich kształtów na ilustracji w dzienniku ojca. To była jego największa tajemnica, jego skarb i odkrycie – Drzewo Kłamstw. Teraz należy do niej. Podróż, której on nie dokończył, rozpościera się przed nią jak horyzont.

Kiedy ojciec dziewczyny ginie w tajemniczych okolicznościach, Faith postanawia dojść do prawdy. Przeszukując jego rzeczy, odkrywa dziwne drzewo. Drzewo, które żywi się kłamstwami i owocuje, ujawniając skrywane sekrety. Nieprawdy wymykają się Faith spod kontroli, dziewczyna odkrywa, że tam, gdzie kłamstwa zwodzą i mamią, słowa prawdy burzą i niszczą.
MÓJ KOMENTARZ:
 HALO? CZY WY TO WIDZICIE? HALO! JA TO MUSZĘ MIEĆ bo inaczej padnę. Ja nie wiem co takiego ma w sobie ta książka, ale wprost nie umiem jej się oprzeć... KONIECZNIE CHCĘ JĄ PRZECZYTAĆ. I kropka.

OPIS:

W tym przewodniku Percy Jackson i inni mieszkańcy Obozu Herosów odpowiadają między innymi na takie pytania jak: „Co to jest miejsce?” i „Czy mogę zatrzymać koszulkę?”. Nowicjusze mogą poczytać o domkach, sprawdzić swoją wiedzę o magicznych znakach i zapoznać się z rozdziałem poświęconym treningom. Ale "Tajne akta Obozu Herosów" opisują nie tylko teren obozu i budynki. Książkę uzupełniają opowieści o herosach, dla których obóz jest domem, i takich, którzy zawitali tu tylko na chwilę w drodze w nieznane. Chejron osobiście napisał wstęp zawierający krótki rys historyczny treningu półbogów oparty na tysiącach lat jego doświadczenia. No i oczywiście są tu też boskie słowa mądrości Apollina, ponieważ… no, ponieważ półboscy autorzy woleliby nie zostać pobici, dziękujemy.
MÓJ KOMENTARZ:
Kocham książki wujka Ricka. Planuję kiedyś mieć je wszystkie, ale, że ja i moje plany jakoś nie chodzimy ze sobą w parze... cóż, jestem bardzo ciekawa, jak to wyjdzie... Co do tej książki: jeśli Apollino będzie pisał kolejne haiku, to ja to biere w ciemno :D 


No i to by było na tyle. Wybaczcie mi te moje wszystkie capslocki, ale po prostu chciałam tu w jakiś sposób przekazać emocje, a ciężko jest to zrobić mając do dyspozycji tylko klawiaturę :P
Mam nadzieję, że znaleźliście wśród tych zapowiedzi coś dla siebie, a jeśli czekacie na jakieś książki, które się tutaj nie pojawiły - dajcie znać, chętnie dowiem się, co przegapiłam podczas przeglądania czeluści zwanej księgarniami internetowymi :P
Buziaki, Kinga ;*

16 komentarzy :

  1. Ostatnio czytam dużo kryminałów ale "Drzewo kłamstw" i "Okrucieństwo" muszę mieć! Zastanawiam się też nad "Piękne złamane serca" bo okładkę ubóstwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzy pierwsze książki mnie również zainteresowały :D Może się na nie skuszę ;)
    Pozdrawiam! Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
  3. Światło , które utraciliśmy wydaję się naprawdę świetną książką. Do tego ta okładka!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ufff... nic dla mnie. Będzie czas na nadrabianie zaległości i w końcu coś zaoszczędzę ;) Może kiedyś zainteresuje mnie "Zdrajca tronu", ale zdecyduje dopiero po przeczytaniu pierwszej części.
    Poza tym zastanawia mnie "Światło, które utraciliśmy", ale może kiedyś uda się ją wypożyczyć z biblioteki, bo kupować nie zamierzam.
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba najbardziej ciekawi mnie "Replika".
    Pozdrawiam☺
    zapoczytalna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kilka dla mnie <3 ,,Zdrajca tronu" dostałam wczoraj przedpremierowo i już nie mogę się doczekać! Pierwsza część GENIALNA, oby druga też taka była <3 *.* ,,Wróć za mną" jak i pierwszą część bardzo chcę przeczytać, bo naczytałam się wielu pozytywnych opinii na temat pierwszej części :) ,,Friendzone" powinnam przeczytać, ale zobaczymy jak z tym wyjdzie :) ,,Błękit" niby to już było, ale ta okładka! Cu-do! :D

    Ja czekam jeszcze na Kasie West ,,Blisko ciebie" :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
  7. "Drzewo kłamstw" zapowiada się TAK dobrze, że jeju! *_* "Replikę" właśnie czytam i jest naprawdę okej, choć może rzeczywiście sam opis jest dość niefortunny :D

    Pozdrawiam ciepło,
    Paulina z naksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. No i znowu tyle wspaniałych książek... Zbankrutuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej czekam na Światło które utraciliśmy - opis tej historii totalnie mnie kupił. A do tego ta piękna okładka <3
    Pozdrawiam
    recenzjeklaudii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. W lipcu jest kilka premier, które mnie interesują. "Buntowniczka z pustyni" za sprawą drugiego tomu coraz bardziej mnie ciekawi.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciesze się, że w lipcu wychodzi tak mało premier bo by mój portfel zbankrutował a tego bym na prawdę nie chciała.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :D
    http://gosiaandbook.blogspot.com/2017/06/mio-byo-cie-poznac-gabe-recenzja.html

    OdpowiedzUsuń
  12. "Friendzone" na pewno kupię :D "Replikę" aktualnie czytam i jest całkiem przyjemnie ;P A "Światło, które utraciliśmy" czeka w kolejce do przeczytania

    Zabookowany świat Pauli
    :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Czytam akurat ,,Światło, które utraciliśmy" i, mówię Ci, musisz je przeczytać! Jestem mniej więcej w połowie, ale już teraz bardzo mi się podoba, ciekawe, jak będzie dalej... Bardzo intrygują mnie też ,,Piękne złamane serca" - okładka jest boska! :)

    Pozdrowienia i buziaki!
    BOOKS OF SOULS

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekam na premierę "Zdrajcy tronu", ponieważ czytałam "Buntowniczkę z pustyni" i podobała mi się, więc mam w planach przeczytać drugi tom. Poza tym - te okładki są takie cudowne.
    Pozdrawiam.
    agataczytaksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja czekam na "Moja Lady Jane" :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kurcze, chyba skuszę się na Friendzone, chociaż obawiam się nieznajomości autorki i tego, że jest tak młoda… ale idealnie trafiła w moją ulubioną tematykę więc chyba zaryzykuję. Jakbyście chciały kupić sobie książki przed latem też nowości, które już wyszły to na TaniaKsiazka.pl jest Summer Sale do 50%. :)
    Summer Sale

    OdpowiedzUsuń

Jeśli przeczytałeś/aś mój post zostaw po sobie jakiś ślad :)
Z chęcią poznam wasze opinie na dany temat.
Nie musisz spamować linkami, odwiedzam każdego, kto zaciekawi mnie komentarzem lub po prostu stałych czytelników :)

SZABLON WYKONANY PRZEZ RONNIE