czwartek, 11 sierpnia 2016

LBA #4

Hej kochani :) Dziś zapraszam was na czwarte LBA na moim blogu, do którego nominowała mnie Ewelina z bloga - Kącik Książkowego Molika. Oczywiście bardzo dziękuję za nominację, a teraz przejdźmy do pytań ;)




1. Jaka jest Twoja ulubiona para z książki?



Pierwsze pytanie, a ja już padam. Dosłownie. Jest kilka par, które shipuję i uwielbiam. Nie mam takiej "całkiem ulubionej", więc wybiorę mój najnowszy ship, czyli Emma i Mark z "Pani nocy", wróć, ten tytuł jest głupi - z "Lady Mindnight.



2. Która ekranizacja książki była dla Ciebie najgorsza? 

Nie oglądałam wielu ekranizacji, raczej ich unikam, jednak najgorszy jest serial na podstawie Darów Anioła. Shadowhunters to jakaś kpina i obraza dla wszystkich Nocnych Łowców.

(Nefilim, łączymy się w bólu [*])


 
3. Jaką książkę chciałabyś/chciałbyś, żeby zekranizowano?

To nie jest tak, że chcę, lub nie chcę. To zależy od tego, czy to spaprają, czy nie. Jednak najbardziej chciałabym zobaczyć ekranizację "Upadających królestw". Jednak jeśli mieliby to zepsuć, to niech lepiej tego nie ruszają...



4. Jaką serię książek najbardziej lubisz?

Czy będzie dla kogoś zaskoczeniem, jeśli powiem "Szklany tron"? Myślę, że nie. Uwielbiam Sarę J. Maas i jej styl. Nie mogę się doczekać kiedy uda mi się sięgnąć po "Królową cieni" (co na razie jest niemożliwe i smutam :c)



5. Który bohater najbardziej Cię irytował?

 Tu mnie masz. Zawsze potrafię wściekać się na bohatera przez kilka dni, a teraz za Chiny pana nie umiem sobie przypomnieć. Myślę, że jednym z tych bardziej irytujących bohaterów był Lukas z "Wodospadów cienia", albo może... o wiem! Główna bohaterka z "Upadłych". Nawet nie wiem jak jej na imię... Przypomnie mi ktoś?



6. W jakim świecie z książki chciałabyś zamieszkać? 

W Mytice z "Upadających królestw" :D




7. Twój ulubiony gatunek?

Książkowy jak mniemam... Fantasy.



8.  Na jaką książkę z niecierpliwością teraz czekasz?

 Cóż, z oficjalnych premier nie ma jakichś takich mega przeze mnie wyczekiwanych, najbardziej chyba "Poszukiwaczka" - Arwen Elys Dayton

Ta okładka jest cudowna *.*
 

A poza tym bardzo bym chciała aby ktoś wreszcie do cholerci postanowił wydać "Upadające królestwa" od nowa! No ludzie, wydawnictwo upadło, a ja nie mogę zakupić egzemplarzy po polsku, bo po prostu ich NIE MA! Awhmtd!






9. Przy jakiej książce najbardziej płakałaś?

 Myślę, że nikogo nie zaskoczy, jeśli powiem „Zanim się pojawiłeś". Poważnie. Na koniec nie mogłam przestać płakać, a ostatnie 20 stron czytałam ledwo widząc przez łzy. Tak się nie robi -,-



10. Ile masz książek w swojej biblioteczce?

 Nie mam ich dużo, większość pożyczam, a kupuję tylko te, co do których jestem zdecydowana... Na chwile obecną są to 52 książki.



11. Ile przeczytałaś w tym roku książek i czy bierzesz udział w jakiś wyzwaniach książkowych?

W tym roku... *patrzy na półkę w LC* 44. Wiem, nie jest to dużo, jednak jak dla mnie wystarczająco. Mam tylko nadzieję pobić wynik z zeszłego roku. (66)



Nominuję blogi:




Pytania ode mnie:

1. Twoja ulubiona piosenka to...
2. Od jak dawna prowadzisz bloga?
3. Znienawidzony przedmiot szkolny?
4. Seria, która twoim zdaniem powinna zakończyć się na pierwszym tomie.
5. Pamiętasz pierwszą książkę, którą przeczytałeś / przeczytałaś dla przyjemności? Co to za książka?
6. Ulubiona ekranizacja.
7. Najgorsza książkowa para.
8. Jaki gatunek muzyczny jest twoim ulubionym?
9. Która okładka jest twoim zdaniem najładniejsza, a która najbrzydsza?
10. Co najczęściej cię rozśmiesza?
11. Czy w prowadzeniu loga jest coś, czego nie znosisz?


No, to by było na tyle, jeśli chodzi o LBA i dzisiejszy dzień.  Mam nadzieję, że was nie zanudziłam, a osoby nominowane odpowiedzą ;)

22 komentarze :

  1. Serial "Shadowhunters" to naprawdę porażka, chociaż ja obejrzałam cały pierwszy sezon , głównie ze względu na Matthewa w roli Aleca :P I chyba tylko dlatego, bo to według mnie jedyna dobrze dobrana rola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, Matthew jest świetny, ale ja nawet pomimo jego nie dotrwałam nawet to bodajże 5 odcinka. Na razie jeszcze nic nie wiadomo o Sebastianie, jednak jeśli mi go zepsują to osobiście się tam wybiorę i ukatrupię. Mówię poważnie -,-

      Usuń
  2. Zanim się pojawiłeś to książka, którą zacznę czytać dziś lub jutro. ;) Poza tym, nie znam żadnej innej wspomnianej przez Ciebie książki. ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak, ten serial, jest beznadziejny :P
    Ja muszę przyznać, że nie płakałam czytając Zanim się pojawiłeś :P
    Świetny post :*
    pomiedzy-wersami.blogspot.com
    Instagram: @kremciowata

    OdpowiedzUsuń
  4. Okładka "Poszukiwaczki" też bardzo mi się podoba. Mam wrażenie, że zapowiedź tej książki pojawiła się wieki temu i coś długo trzeba na nią czekać :/ W każdym bądź razie też chętnie bym ją przeczytała :)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo :c I nie mogę pozbyć się wrażenia, że będę usychać w oczekiwaniu na kolejny tom :/
      Również pozdrawiam ;)

      Usuń
  5. Chwała niebiosom, że nie oglądałam serialu na podstawie Darów :D Wystarczy mi film, który urwali po jednej części, bo mieli za małe zyski (przez denną promocję -,-)
    Też czekam na Poszukiwaczkę.. i na Prawie o północy, które już do mnie jedzie <3 Ale na to drugie zdecydowanie mniej, bo to w końcu tylko opowiadania/nowelki ;)
    Czytając Zanim się pojawiłeś miałam dokładnie to samo! Ledwo widziałam, a że była jakaś 3:00 w nocy, to starałam się być cicho i nie siorbać nosem. A i tak obudziłam tatę -,- Planujesz czytać drugi tom tej historii? Bo ja się zastanawiam, i nie mogę za cholerę zdecydować ;/
    Śliczne dzięki za nominacje, z pewnością odpowiem na Twoje pytania :)
    Pozdrawiam ciepło,
    Q.
    https://doinnego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby w planach mam, jednak jakoś mnie do niej nie ciągnie. Za bardzo się boję :/

      Usuń
  6. Ja również nie przepadam za serialem Shadowhunters, chociaż czytałam tylko pierwszy tom Darów Anioła, czyli coś jednak w wątpliwej jakości tego serialu jest. Ciekawe odpowiedzi :)
    Dziękuję za nominację, TAG już wykonany! :D
    http://bukowy-dworek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. okładka Poszukiwaczki jest niesamowita, już mnie kupiła :D jesteś na dobrej drodze żeby pobić zeszłoroczny wynik czytelniczy. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też płakałam na "Zanim się pojawiłeś", jakoś od momentu, kiedy Lou dowiedziała się o zamiarach Willa i tak co jakiś czas mi ten płacz wracał, a na końcu to już był wodospad. :D Ale w sumie ostatnio łatwo się wzruszam, jakiś mazgaj się ze mnie robi. XD
    Pozdrawiam,
    Amanda Says

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też czasami tak mam, ale staram się unikać łez :P
      Również pozdrawiam ;)

      Usuń
  9. Bardzo szybkie i przyjemne LBA :)
    Haha, ja też tak mam, że jak mają spaprać książkę, to nie chcę, aby w ogóle się zabierali za film, aczkolwiek bardzo chciałabym film ,,Rywalki" <3

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, prawa do ekranizacji sprzedano w 2015, więc może coś z tego będzie ;) Chociaż ja osobiście nie miałam okazji czytać tej serii (i nie zamierzam ze względu na "kochaną" znajomą, która postanowiła opowiedzieć mi jak to wszystko się kończy), to chętnie zobaczę film :)

      Usuń
  10. Próbowałam przekonać się do Fantasy, ale ciężko mi idzie. Ale nie poddaje się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, najwidoczniej nie przeczytałaś jeszcze tej jedynej ;) Proponuję coś od Trudi Canavan, Sary J. Maas, może serię "Miecz prawdy" lub "Upadające królestwa" Morgan Rhodes. Zawsze można też sprawdzić książki Sapkowskiego, lub coś w stylu: Harrego Pottera, Opowieści z Narnii czy Hobbita. Fantasy jest tak szerokie i pojemne, że myślę iż każdy znajdzie tu coś dla siebie ;)

      Usuń
  11. Dziękujemy za nominacje, na pewno odpowiemy ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękujemy za nominacje, na pewno odpowiemy ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Zanim się pojawiłeś to wspaniała książka :) Ostatnio pisałam jej recenzję-zapraszam. Pozdrawiam Kinga
    kingadomanska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Poszukiwaczka wygląda ciekawie, ale według mnie jest MOCNO (chyba nawet za mocno) zapożyczona z "Miecza Prawdy" Goodkinda...
    Ale zapowiada się ciekawie...

    OdpowiedzUsuń

Jeśli przeczytałeś/aś mój post zostaw po sobie jakiś ślad :)
Z chęcią poznam wasze opinie na dany temat.
Nie musisz spamować linkami, odwiedzam każdego, kto zaciekawi mnie komentarzem lub po prostu stałych czytelników :)

SZABLON WYKONANY PRZEZ RONNIE