sobota, 22 października 2016

ROZDANIE!

Cześć Wam ;) Dzisiaj taki króciutki, bardzo przyjemny post :)

Jak pewnie zauważyliście na blogu stuknęła magiczna liczba 200 obserwatorów, za co bardzo Wam dziękuję. Z tej okazji chciałam zaprosić Was na rozdanie. Uwierzcie mi, jest o co walczyć, ponieważ do wyboru jest jedna spośród 20 książek, z najróżniejszych gatunków od klasyki, przez młodzieżówki, fantasy i romanse po horrory :)






Rozdanie trwa od dzisiaj, tj: 22 października 2016r. do 13 listopada 2016r. godz 23:59, co daje dokładnie trzy tygodnie na zgłoszenie się ;)


Tak jak już kiedyś obiecałam, tym razem rozdanie zostało zorganizowane na FB:


11 komentarzy :

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje raz jeszcze!
    Oczywiście biorę udział! Super książki wybrałaś, aż trudno się zdecydować! <3
    Buziaki,
    StormWind z bloga cudowneksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę wszystkim powodzenia! A Tobie gratuluję 200 (już 206 właściwie) obserwatorów! ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje z okazji tylu obserwatorów :) Życzę wszystkim powodzenia, ja niestety nie biorę udziału w fb'owych rozdaniach :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♥
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.

      Cóż, będzie jeszcze mnóstwo okazji aby wziąć udział w jakimś konkursie, więc jeśli nie teraz, to może następnym razem ;)

      Usuń
  5. Gratuluję 200 obserwatorów, do których oczywiście dołączam by być na bieżąco :* Życzę wszystkim powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. P.S mam przyjemność, poinformować cię iż Twój blog trafił na listę polecanych przeze mnie blogów :) Link : BOOK CRAZY OBSESSION ♥

    OdpowiedzUsuń

Jeśli przeczytałeś/aś mój post zostaw po sobie jakiś ślad :)
Z chęcią poznam wasze opinie na dany temat.
Nie musisz spamować linkami, odwiedzam każdego, kto zaciekawi mnie komentarzem lub po prostu stałych czytelników :)

SZABLON WYKONANY PRZEZ RONNIE