niedziela, 27 marca 2016

Wielkanocny TAG książkowy


Cześć, ostatnio na wielu blogach pojawia się ten TAG tak więc ja też postanowiłam go zrobić, zapraszam :)
Króliczki - książka, której chcesz więcej (czekasz na jej sequel)


Hmm... Nie mam jednej takiej książki, jest ich pełno (coś ok 10 ale liczy się, prawda?). Jednak z bólem serca decyduję się wymienić tutaj:

-czekam na kolejne tomy "Szklanego tronu" Sary J. Mass, który wręcz uwielbiam, kocham, ubóstwiam, kocham... No dobra, wiecie o co chodzi...



Jajko - książka, która cię zaskoczyła

No tak, tego też było sporo. Ale czy mam wymienić zaskoczenie pozytywne czy negatywne? Chyba jednak zdecyduję się na to pozytywne. Tak więc; bardzo pozytywnie zaskoczyła mnie seria Dary Anioła, a raczej pierwszy tom, czyli "Miasto kości", do którego byłam mega sceptycznie nastawiona (no może nie aż tak bardzo bo podobały mi się okładki ale jednak...) Dlaczego? Nie zachęcił mnie opis, wydawał mi się za bardzo naciągany... Do tego ta "rekomendacja" Stephenie Meyer na okładce... Może zostanę przez was za to zlinczowana ale nie lubię jej książek, ten cały "Zmierzch" jakoś do mnie nie przemawia... Przeczytałam pół pierwszego tomu i to wystarczyło abym pozbyła się go z mojej półki na dobre oddając go do skupu książek... Po prostu nie trawię tego. Główna bohaterka mnie irytowała i bałam się, że sięgając po "Miasto kości" dostanę coś podobnego. Na szczęście nie miałam racji bo od chwili przeczytania pierwszego tomu jestem Nocnym Łowcą i jest to mój główny fandom :P O kurczę ale się rozpisałam... No nic - jedziemy dalej:



Tropienie jajeczek - książka, którą z trudem dostałaś w swoje ręce


Czy ja miałam taką sytuację? Tak. Długo czekałam na dodruk "Korony w mroku", czyli drugiego tomu "Szklanego tronu". Muszę przyznać, że zaczynałam się bać, że jednak go nie zdobędę...



Owieczki - dziecięca książka, którą nadal uwielbiasz


No kurczaczek no... Czy ja mam taką książkę? Musiałam się nad tym dłużej zastanowić i znalazłam - jest to "Żaba" - Jana Brzechwy - nie jest to co prawda długa bajka (bo tylko takie książeczki czytałam), jednak do tej pory znam ją na pamięć, co chyba o czymś świadczy prawda? :)



Wiosna - książka z okładką, która przywodzi ci na myśl tę porę roku

Hmm... Nie wiem czy mam taką książkę, chyba nawet takiej nie czytałam, ale... Wśród mojej biblioteczki jest jedna książka "Zieleń szmaragdu" - Kerstin Gier, trzeci tom "Trylogii czasu" (którą swoją drogą uwielbiam). To ona najbardziej kojarzy mi się z tą porą roku :)


Jezus - religijna książka, którą kochasz
I tu bam. Nie mam bladego pomysłu - nie czytam takich książek :/



Zmartwychwstanie - książka nieżyjącego już autora

Miałam mały problem z wyszukaniem wśród swoich zbiorów ale w końcu znalazłam, wystarczyło poszukać: "Szara wilczyca" James'a Oliver'a Curwood'a.


Koszyczki - książka, która aktualnie znajduje się na twojej liście życzeń

Prościej by mi było napisać co się na niej nie znajduje... No ale dobrze, niech będzie "Prawo przyciągania" - Simone Elkess



Cukierki - słodka książka

Wydaje mi się, że tu mogłoby być jakieś romansidło lub obyczajówka ale ja nie czytam takich książek (a jak czytam to raz na ruski rok) więc niestety nie odpowiem na to pytanie.



Nominuj kogoś:

Nie nominuję nikogo z nazwy. Za to nominuję wszystkich którzy chcieliby zrobić u siebie ten TAG, tak więc - czujcie się nominowani, wesołych :)

3 komentarze :

  1. Fajnie, ze zrobiłaś ten TAG. ;)
    Pozdrawiam

    www.moja-ksiazkowa-sfera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny tag :)
    Co powiesz na wspólną obserwację ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojejciu, jest to chyba najdziwniejszy tag jaki widziałam :D Pierwszy raz spotkałam się z "Religijną" i "Zmartwychwstałą" książką. No ale w końcu to tag Wielkanocny

    OdpowiedzUsuń

Jeśli przeczytałeś/aś mój post zostaw po sobie jakiś ślad :)
Z chęcią poznam wasze opinie na dany temat.
Nie musisz spamować linkami, odwiedzam każdego, kto zaciekawi mnie komentarzem lub po prostu stałych czytelników :)

SZABLON WYKONANY PRZEZ RONNIE