piątek, 28 lipca 2017

GORRĄCE ZAPOWIEDZI – SIERPIEŃ 2017


Witajcie!
 Od razu chciałam przeprosić za brak jakiejkolwiek aktywności z mojej strony, zarówno tutaj, jak i na fanpejdżu i wydarzeniu, jednak jestem na wakacjach, i najzwyczajniej w świecie – nie mam dostępu do laptopa. Udało mi się go dorwać tylko na chwilę i postanowiłam to wykorzystać do napisania posta z zapowiedziami. 

 Tak więc przejdźmy do punktu najważniejszego ;) Tym razem znalazłam dziesięć książkowych zapowiedzi na nadchodzący miesiąc. Miałam mało czasu, więc pewnie przegapiłam to, co ciekawsze, jednak mówi się trudno i żyje dalej ;)

ZAPRASZAM!

OPIS:

Zander ma 16 lat, maniakalnie wyrywa sobie włosy i marzy o tym, żeby wszyscy zostawili ją w spokoju. Najlepiej czuje się, będąc po prostu nigdzie, czyli wewnątrz swojej głowy. Rodzice jednak każą jej opuścić to bezpieczne miejsce i wyjechać na letni obóz dla zaburzonych nastolatków. Do którego – jej zdaniem – nie pasuje.
Sądzi, że jej współobozowicze są totalnymi wariatami. I faktycznie, wszyscy mieszkańcy obozu dryfują gdzieś na granicy diagnozy i życiowej katastrofy. Współlokatorka Zander, Cassie, określa siebie jako maniakalno-depresyjną anorektyczkę z chorobą dwubiegunową. Grover Cleveland (zupełnie jak jeden z prezydentów USA), słodki, ale niestabilny emocjonalnie chłopak, w kółko mówi o swojej przyszłej schizofrenii.  I jest jeszcze Bek, uroczy, ale patologiczny kłamca.
Z czasem, mimo wszystko, między terapią grupową a zakazanymi nocnymi wypadami zaczynają się tworzyć niezwykłe przyjaźnie. W palącym słońcu stanu Michigan Zander i trójka nastolatków ujawnia przed sobą swoje dramatyczne tajemnice. Zander czuje niezwykły pociąg do Grovera  i nawet zaczyna się zastanawiać, czy ewentualnie, kiedyś, być może mogłaby być szczęśliwa. Ale najpierw musi porzucić nadzieję na to, że kiedykolwiek uda jej się poskładać rozsypane kawałeczki samej siebie…

MÓJ KOMENTARZ:
Szczerze? Dobija mnie ten opis i ta okładka. Temat jak najbardziej jest ciekawy i w moim guście, jednak ten opis... no ma w sobie coś, co mnie odpycha. Nie wiem dlaczego :/
 Co oczywiście nie zmienia faktu, że po nią sięgnę, jeśli tylko nadarzy się odpowiednia okazja – chętnie przekonam się, czy moje przypuszczenia się spełnią ;)


OPIS:

Nieszczęśliwa miłość do Lydii odebrała Broganowi wszystko. Ciężko zraniony staje się wyrachowany i skupia się na swoim biznesie i na zemście. Bo miłość wcale nie jest cierpliwa ani łaskawa. 
Życie Lydii wyglądało kiedyś zupełnie inaczej – była bogata, bezpieczna i kochana. Teraz fortuna się od niej odwróciła. Rodzinna firma znalazła się na skraju bankructwa, lecz Lydia zrobi wszytko, by ją uratować. Gdy na jaw stopniowo wychodzą tajemnice jej bliskich, dziewczyna odkrywa, że niebezpieczeństwo może grozić także jej. Nie przypuszcza jednak, że największy cios padnie z najmniej spodziewanej strony... Czy w sercach Lydii i Brogana na nowo zakwitnie miłość, chociaż wybrali życie bez uczuć?

MÓJ KOMENTARZ:
Książki tej pani są wciąż przede mną (nie, nie czytałam żadnej), więc kiedyś na pewno sięgnę po tę pozycję, ale kiedy, to już całkiem inna sprawa... A może polecicie mi coś innego, tak na początek przygody z autorką? ^^



OPIS:

Dobry jeździec wie, że ma tylko jedną szansę, aby zaskarbić sobie szacunek konia. Wie też, że przez jeden wybuch gniewu może na zawsze stracić jego zaufanie. Konia można bowiem skrzywdzić tylko raz. Potem latami odbudowuje się zerwaną relację. Z ludźmi bywa podobnie. Świat Natashy rozsypał się wraz z odejściem męża. Gniew i zraniona duma popchnęły ją do zrobienia rzeczy, których potem żałowała. Gdy człowiek traci kogoś bliskiego, nie zawsze zachowuje się rozsądnie. Natasha zamknęła się w swojej samotności, postawiła na niezależność i karierę. Kiedy decyduje się pomóc spotkanej w podejrzanych okolicznościach Sarze, nie przypuszcza, że ta „dziewczynka znikąd” odkryje przed nią życie na nowo. Co się stanie, gdy Natasha zaryzykuje wszystko dla dziewczynki, której nawet nie zna i nie rozumie? Czego można się nauczyć od osoby, która kocha bardziej konie niż ludzi? 

We wspólnym rytmie to opowieść o kobiecie, która nie dopuszcza do siebie myśli, że mogłaby znów być kochana, i o dziewczynie, która jest gotowa kłamać i kraść dla kogoś, kogo kocha. 

Miłość istnieje w tym, co się robi, w małych i dużych gestach. To, że się o niej nie mówi, nie oznacza, że jej nie ma. 

MÓJ KOMENTARZ:

 Jeśli chodzi o mnie i Jojo Moyes, to od tej pani czytałam tylko „Zanim się pojawiłeś" i totalnie się zakochałam. Mam w planach sięgnąć po jej kolejne książki, więc tą również dopiszę do listy ;)



OPIS:

 Księżniczka Lia jest pierwszą córką domu Morrighanów, królestwa przesiąkniętego tradycją, poczuciem obowiązku i opowieściami o minionym świecie. W dniu swojego ślubu ucieka, uchylając się od obowiązków − pragnie wyjść za mąż z miłości, a nie w celu zapewnienia sojuszu politycznego. Ścigana przez licznych łowców, znajduje schronienie w odległej wsi, gdzie rozpoczyna nowe życie. Gdy do wioski przybywa dwóch przystojnych nieznajomych, w Lii rozbudza się nadzieja. Nie wie, że jeden z nich jest odtrąconym księciem, a drugi to zabójca, którego ma za zadanie ją zamordować. Wszędzie czai się podstęp. Lia jest bliska odkrycia niebezpiecznych tajemnic – i jednocześnie odkrywa, że się zakochuje.

MÓJ KOMENTARZ:
Co jak co, ale ta książka zapowiada się na najlepszą premierę sierpnia. Nie wiem jak Wy, ale ja po prostu MUSZĘ ją mieć. MUSZĘ i kropka.


OPIS:

Terry Goodkind swoim świetnie znanym i mającym wielu fanów cyklem „Miecz Prawdy” stworzył całkowicie nową jakość w literaturze fantasy. Teraz w doskonałym stylu wraca do tamtego intrygującego świata i jego bohaterów. Nowy cykl "Kroniki Nicci" opowiada właśnie o jednej z jego ulubionych postaci w "Mieczu Prawdy".
Niegdyś przyboczna złego imperatora Jaganga, znana jako Pani Śmierci, Nicci przeszła na stronę Richarda Rahla i obecnie służy jemu i Kahlan.
Jako ich emisariuszka wyrusza w podróż u boku prostodusznego proroka Nathana, który stracił swój dar. Będą musieli zmierzyć się z rozmaitymi niebezpieczeństwami i wziąć udział w groźnym magicznym starciu. A wszystko za sprawą tajemniczych zapisów w księdze życia podarowanej im przez wiedźmę i pragnienia Nathana, by odzyskać magiczny dar.

MÓJ KOMENTARZ:

 Gdyby nie to, że dosłownie wielbię serial "Miecz Prawdy", zapewne nie zwróciłabym na tę książkę uwagi. A ponieważ mam w planach zapoznać się z pierwowzorem serialu, napomknę o premierze tej pozycji ;)


OPIS:

Quin Kincaid jest Poszukiwaczką. To wielki honor i tradycja przekazywana z pokolenia na pokolenie. Ale to, czego się dowiedziała w noc swojej Przysięgi, zmieniło jej świat na zawsze. Życie Quin zostało bowiem zbudowane na oszustwie. Tradycja Poszukiwaczy okazała się nie tyle szlachetna, ile brutalna i bezwzględna. Ojciec dziewczyny jest mordercą. Jej wuj – kłamcą. Jej matka – ofiarą. A chłopiec, którego kiedyś kochała, pogrążył się w zemście, mając na swojej liście także jej rodzinę. Jednak Quin nie jest sama. Shinobu, jej najlepszy przyjaciel i ukochany, to teraz jedyna osoba, której może zaufać. Jedyna osoba, która chce poznać prawdę o Poszukiwaczach równie rozpaczliwie jak Quin. Ale im głębiej będą grzebać w przeszłości, tym mroczniejsza będzie ich teraźniejszość. Wśród zaginionych dawno temu rodzin Poszukiwaczy i niebezpiecznych sojuszów czai się bowiem coś o wiele groźniejszego: złowrogi plan rozpoczęty wiele pokoleń temu, zdolny unicestwić tradycje Poszukiwaczy na zawsze.
Przeszłość jest blisko. I zamierza zniszczyć wszystkich.


MÓJ KOMENTARZ:

Pierwszy tom właśnie jest w drodze do mnie, dlatego nie czytałam opis, jednak dobrze się składa, że drugi już niebawem będzie miał swoją premierę. Mam nadzieję, że mi się spodoba ;)


OPIS:

Bycie medium to nie zawsze łatwa rzecz…
Ida Brzezińska urodziła się w magicznej rodzinie. Sama posiada zdolność porozumiewania się z duchami zmarłych, jednak wcale nie jest tym zachwycona… Przygotujcie się na solidną dawkę znakomitego humoru, oto nowe wydanie kultowej powieści fantasy Martyny Raduchowskiej!
MÓJ KOMENTARZ:
O ludu, ile ja się dowiedziałam z tego opisu ;P Ale tytuł jest bardzo ciekawy, do tego ta bajeczna okładka... no po prostu MUSZĘ ją mieć. Kropka.



OPIS:

Trwa wojna między królestwami Arden i Fellsmarch. Władca Ardenu Gerard nie cofnie się przed niczym, żeby zapanować nad całym kontynentem – nawet przed zniewoleniem czarodziejów. Na jego drodze staje jednak dwoje ludzi, których uczucia zranił za bardzo.

Adrian, syn Wielkiego Maga i królowej Fellsmarchu, marzy o tym, by zostać magicznym uzdrowicielem. Gdy jego ojciec ginie w zasadzce wroga, poprzysięga zemstę i doskonali znajomość trucizn. Jenna ma na karku tajemnicze znamię, a jej serce bije w rytm płomieni. Przez lata zmuszana była do pracy w kopalniach miasta Delphi. Przyłącza się do walki, gdy żołnierze Ardenu zabijają jej przyjaciół.

Wspólny cel splata losy Adriana i Jenny na ardeńskim dworze. Aby pokonać Gerarda, będą musieli odnaleźć się w świecie, gdzie nie ma prostego podziału na dobrych i złych, wśród ryzykownych sojuszy i pałacowych intryg. Równie niebezpieczna okaże się prawda o ich przeznaczeniu...

MÓJ KOMENTARZ:

Zapowiada się ciekawie, a książka już czeka na mojej półce na swoją kolej, więc mam nadzieję, że po powrocie z wakacji uda mi się ją przeczytać w miarę niedługim czasie.
 Jeśli zaś chodzi o okładkę i sposób wydania... No ładne to, ale za bardzo przypomina mi "Szklany tron"... Poprzednia wersja okładkowa podobała mi się o wiele bardziej :/


OPIS:

Natasha, zwana Tash, to prawdziwa fangirl. Uwielbia czytać, a jej ukochany pisarz to Lew Tołstoj. Jej pokój wypełniają cytaty z jego książek i plakaty.
Jest też vlogerką. Na jednym ze swoich kanałów na podstawie „Anny Kareniny” Tołstoja tworzy wraz z paczką przyjaciół serial internetowy „Nieszczęśliwe rodziny”.
Pewnego dnia Tash nie może uwierzyć własnym oczom: liczba subskrybentów jej kanału na YouTubie rośnie w błyskawicznym tempie. I zaczyna się: GIF-y, fanarty, szaleństwo na Twitterze, ciągły przyrost followersów... Pisze do niej nawet Thom Causer, jeden z najseksowniejszych youtuberów, prosząc o numer telefonu, bo chce ją lepiej poznać. Nominacja do najważniejszej nagrody vlogerów staje się dla niej ukoronowaniem ciężkiej pracy.
Jednak wraz z rosnącą liczbą odsłon swojego kanału dziewczyna poznaje też samą siebie. Czy znajdzie odwagę na miłość w realu? Czy razem z przyjaciółmi udźwignie ciężar sławy?

MÓJ KOMENTARZ:

 Brzmi ciekawie, ale nie spieszy mi się z jej przeczytaniem, więc nie będę płakać, jeśli mi się to nie uda. Poczekam, może nadarzy się okazja...


OPIS:

Herosi, ostrzcie kredki!

Niezależnie od tego, czy jesteś fanem Percy’ego Jacksona, interesujesz się grecką mitologią czy też szukasz relaksującej rozrywki, dzięki swoim zdolnościom artystycznym możesz dodać życia herosom, bogom i potworom. W tej książce znajdziesz ponad sto obrazków do kolorowania. Ubarw świat syna Posejdona wędrującego z Manhattanu do Obozu Herosów, z Podziemia na górę Olimp. A po drodze przeżyj jeszcze raz przygody opisane w "Złodzieju pioruna", wykańczając portrety ulubionych bohaterów, ubarwiając dramatyczne sceny, ozdabiając domki i poznając tajemnicze symbole i wzory. Spisz się dobrze, ponieważ obserwować cię będą sami Olimpijczycy!

MÓJ KOMENTARZ:

 Uwielbiam Persiaka, więc bardzo chętnie postawię tę kolorowankę na mojej półce... Pomińmy fakt, że te "antystresowe" działania tylko mnie irytują :P

OPIS:

Nowa poruszająca powieść spod znaku LGBT dla nastolatków.
Lula i Rory są najlepszymi przyjaciółmi. Chodzą do tej samej szkoły, uwielbiają "Autostopem przez galaktykę", a po lekcjach pasjami oglądają serial "Z Archiwum X". Oboje czują, że odstają od reszty nastolatków. Łączy ich także trudna sytuacja rodzinna: mama Rory'ego pije, z kolei mama Luli odeszła dawno temu, zostawiając po sobie tylko kilka książek o aktorstwie. Wiedzą o sobie wszystko, do czasu gdy Lula odkryje, że Rory nie wspomniał jej o swoim awansie do szkolnej drużyny futbolowej, a przede wszystkim o swoim romansie z dużo starszym od siebie szefem, Andym. I to właśnie wtedy, gdy Lula zaczynała myśleć, że czuje do Rory’ego coś więcej… Nie wiedząc, kim jest bez najlepszego kumpla i kwestionując własną tożsamość seksualną, dziewczyna znika z miasteczka i wyrusza na poszukiwanie długo niewidzianej matki.

MÓJ KOMENTARZ:

 Nie miałam jeszcze okazji przeczytać książki tego typu, więc myślę, że po tę sięgnę na sto procent. Ma ona w sobie coś, co mnie przyciąga... A może to ta cudna okładka? :o W każdym razie: czuję, że to będzie dobre ;)


No i to by było na tyle. Coś czuję, że sierpień to iście fantastyczny miesiąc (i to dosłownie!) jeśli chodzi o premiery książkowe. A Wy znaleźliście coś dla siebie? ;)

10 komentarzy :

  1. Mnie strasznie ciekawi nowa książka Moyes, bo choć nie jestem jakąś jej wielką fanką, to ten wątek ze zwierzętami całkowicie mnie kupił! Kocham jazdę konną! I planuję też przeczytać "Jak pokochać freaka?", już kilka razy natrafiłam na świetne książki o nastolatkach z problemami psychicznymi i dużo z nich wyniosłam, tak więc mam nadzieję, że ta również taka będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Dziwna i taki jeden", "Jak pokochać freaka" i "We wspólnym rytmie" - na pewno przeczytam :)
    Co do Sheridan - czytałam "Bez uczuć" i "Bez winy". O ile te drugie ujdzie, o tyle to pierwsze jest naprawdę, naprawdę koszmarne.

    Pozdrawiam,
    Paulina z naksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. "Fałszywy pocałunek" brzmi serio genialnie!
    Czytałam "Bez winy" Mii Sheridan i mogę ci tę książkę polecić❤

    OdpowiedzUsuń
  4. W sierpniu na pewno zapoluję na "Milion odsłon Tash" i "Jak pokochać freaka" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam już okazję czytać Milion odsłon Tash i gorąco ją polecam - to naprawdę lekka młodzieżówka, która porusza też ważne tematy. Ciekawi mnie też Bez uczuć oraz We wspólnym rytmie :)

    Pozdrowienia i buziaki!
    BOOKS OF SOULS

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie w sierpniu interesuję naprawdę niewiele. Z wymienionych przez Ciebie tylko "Bez uczuć" Mii Sheridan.
    Pozdrawiam serdecznie!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. "Milion odsłon Tash" mnie zaciekawiła. Mam ochotę właśnie na taką książkę. Świetny post :)

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie zdecydowanie najbardziej zaintrygowało ,,Milion odsłon Tash", ponieważ jest często porównywana do ,,Fangirl", którą bardzo lubię :D Bardzo ciekawie zapowiada się również ,,Dziwna i taki jeden"
    Pozdrawiam i czekam na kolejne posty

    Julka z julyinthebookland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. W lipcu mało co chciałam przeczytać, a w sierpniu chyba zbankrutuję :( Bez uczuć, Zaklinacz ognia, Fałszywy pocałunek, Jak pokochać freaka i możliwe, że Milion odsłon Tash to książki po które bardzo chciałabym sięgnąć ^^

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaklinacz ognia i We wspólnym rytmie, to moje absolutne Must Read :D Bez uczuć aktualnie czytam i to jest kurcze świetne <3

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń

Jeśli przeczytałeś/aś mój post zostaw po sobie jakiś ślad :)
Z chęcią poznam wasze opinie na dany temat.
Nie musisz spamować linkami, odwiedzam każdego, kto zaciekawi mnie komentarzem lub po prostu stałych czytelników :)

SZABLON WYKONANY PRZEZ RONNIE