niedziela, 1 maja 2016

Podsumowanie miesiąca - kwiecień 2016

Powiedziałabym, że jest to czytelnicze podsumowanie ale... skłamałabym na całego. Kwiecień był najgorszym od ponad roku miesiącem jeśli chodzi o czytanie (w moim przypadku). Tak samo nie zakupiłam żadnej książki, żadnej nie wygrałam (a właściwie wygrałam jedną, ale jeszcze nie dotarła) więc stosiku tym razem nie będzie...


Zacznijmy od książek które przeczytałam, a są to:


"Pamiętniki wampirów. Księga 2. Mrok. Powrót o zmierzchu. Uwięzieni" - L.J. Smith

"Pamiętniki wampirów. Księga 3. Dusze cieni" - L.J. Smith (recenzja niebawem na blogu)


Taa... Nie popisałam się...


Seriale/filmy:

 W tym miesiącu obejrzałam 34 odcinki "Pamiętników wampirów", dzięki czemu jestem teraz w połowie 3-ciego sezonu. Jak na razie nie znudziło mi się więc mam zamiar to kontynuować.


 Jako iż jestem osobą, której telewizor jest zbędny nie obejrzałam właściwie żadnego filmu, który byłby godny uwagi, nie byłam też w kinie... Powróciłam tylko do dwóch ekranizacji: "Czerwień rubinu" i "Błękit szafiru" po to aby przygotować się do posta książka vs film

 


Dalej może przejdziemy do statystyk:


-885 - tyle was mnie odwiedziło w kwietniu, większość pod koniec odkąd opublikowałam post z konkursem ;P

-na blogu przybyło 20 obserwatorów

-opublikowałam 12 postów (7 recenzji + 5 innych), z czego największą popularnością cieszył się KONKURS

____________________________________________________________________________

Podsumowując: kwiecień był dość kiepskim miesiącem jeśli chodzi o czytanie i kupowanie książek, za to statystyki podskoczyły mi do góry, z czego bardzo się ciesze i wszystkim wam dziękuję.

Oczywiście zapraszam do udziału w konkursie, który będzie trwał do 28 maja 2016r. Do wygrania pięć książek, gadżety książkowe i inne...


A jak tam u was? Lepiej niż u mnie? Pochwalcie się w komentarzach ;)

14 komentarzy :

  1. Oj mój książkowy kwiecień też słabiutko:( trzymam za ciebie kciuki w maju!
    Pozdrawiam books--my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam kiedyś "Pamiętniki wampirów", ale niestety, im dalej, tym było dziwniej. Powodzenia w maju! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odnoszę dokładnie to samo wrażenie... Cudem będzie jeśli skończę 4-tą księgę. Dalej raczej nie będę tego kontynuować... Nawzajem :)

      Usuń
  3. Bywają i gorsze miesiące ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spokojnie nie było źle :) Oby maj był lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę satysfakcjonującego Maja ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie także dopada czasami leń i nie sięgać po żadną książką, każdemu z nas się to zdarza, więc nawet i te dwie książki to już dobry wynik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. "Pamiętników wampirów" nie czytałam, ale oglądałam serial. Książki raczej mnie nie kuszą.
    Życzę Ci zaczytanego maja!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o "Pamiętniki" to z każdym tomem robi się coraz dziwniej... Coraz częściej odnoszę wrażenie, że mogłam zakończyć czytanie na 1-szej księdze (po 3-cim tomie).
      Nawzajem :)

      Usuń
  8. Aby maj był jeszcze lepszy <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Pamiętniki wampirów! Ale jakoś te serialowe mnie bardziej pochłonęły niż książkowe.

    Zaczytanego maja ;)
    http://zacisze-ksiazkowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Sama miewam tak złe miesiące, ale akurat kwiecień do nich nie należy :)
    Co do Pamiętników, to szacun, że dałaś radę przeczytać trzeci tom - ja poległam :D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli przeczytałeś/aś mój post zostaw po sobie jakiś ślad :)
Z chęcią poznam wasze opinie na dany temat.
Nie musisz spamować linkami, odwiedzam każdego, kto zaciekawi mnie komentarzem lub po prostu stałych czytelników :)

SZABLON WYKONANY PRZEZ RONNIE