środa, 11 stycznia 2017

Setny post na blogu - pakiet zakładek z "Czerwonej królowej".

Cześć kochani! Nadszedł wreszcie ten dzień, kiedy to na moim blogu pojawił się setny post (a właściwie ten tutaj posiada ten szczególny numerek), więc postanowiłam zrobić Wam małą niespodziankę. Jaką?

 Jako iż od czasu do czasu lubię pobawić się grafiką i nie uważam, żeby szło mi to jakoś specjalnie dobrze, czy też źle - mój poziom jest raczej przeciętny. Nie mniej jednak lubię to robić i w końcu wpadłam na pomysł wykonania sobie zakładek. No bo czemu nie? Zawsze to kilka ładniejszych (lub nie koniecznie) w swojej kolekcji :) I chciałam się nimi z Wami podzielić - albo raczej z tymi, którzy będą zainteresowani.



 Ale zanim przejdziemy do zakładek - jeśli pomysł się Wam spodoba, mogę wykonywać ich coraz więcej, na określony temat, lub związane z poszczególnymi książkami/seriami. Jeśli się nie spodoba, cóż, będę mieć coś dla siebie ;) Tak więc zapraszam do komentowania - dajcie znać, czy bylibyście zainteresowani czymś takim i oczywiście możecie wrzucać w nich swoje własne propozycje. 

 


Na pierwszy ogień poszła „Czerwona Królowa" Victorii Aveyard. Dlaczego akurat ona? Nie wiem. Lubię ją i wydaje mi się, że ma fajne cytaty, do tego całkiem łatwo jest zrobić z nich jakąś sensowną grafikę, więc czemu nie?






Wybrałam pięć cytatów, które pojawiły się na zakładkach. Oto ich lista:
Prawda się nie liczy. Liczy się tylko to, w co wierzą ludzie.
 Powstaniemy. Czerwoni niczym świt.
+ dodatkowa wersja po angielsku
Potężni są ci, którzy wyglądają na potężnych.
 Tylko o to cały czas chodziło. O zazdrość. Rywalizację. O to, żeby cień pokonał płomień.
 Świat naokoło się zmienił, a my pozostaliśmy niezmienni.

Może i nie są to najlepsze / najpiękniejsze cytaty z tej książki, jednak mi osobiście bardzo się podobają. Mam nadzieję, że podzielacie moje zdanie :) Poniżej próbka podglądu zakładek:

Całość możecie pobrać TUTAJ
A poszczególne zakładki znajdziecie na moim devianartowym profilu ;)


Mam nadzieję, że się Wam podobają :) Dajcie znać, co sądzicie :)


Chcielibyście, by takie posty pojawiały się częściej? (mniej więcej co 10 postów, czyli ok raz w miesiącu) Macie jakieś propozycje? :) 

Buziaki,
Kinga :*

12 komentarzy :

  1. Świetny pomysł z tymi zakładkami:) Zwłaszcza, że robisz to co lubisz i jeszcze dzielisz się tym z innymi. A zakładki wyszły fenomenalnie!
    Myślę, że mogłabyś zrobić zakładki np. z "Igrzysk śmierci" albo z "Władcy pierścieni". Pozdrawiam Karolina z bloga Bookwormscity

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zakładki. Mnie się bardzo podobają.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajne :) Takie posty mogą się pojawiać będzie fajnie :D Ja w końcu muszę przeczytać te książki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Czerwonej królowej" nie czytałam, ale musze przyznać, że zakładki bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Łooo, ale fajny pomysł! ^.^ Zakładki bardzo ładne (choć te krople, strumienie krwi płyną troszkę nie w tą stronę, co burzy jakiś mój dziwny... zmysł estetyczny czy coś xD). Uwielbiam "Czerwoną Królową", choć nie mam pojęcia, dlaczego. ;D Właśnie niedawno skończyłam drugi tom, napisałam sobie przed momentem recenzję, wchodzę do Ciebie i... o, zakładki z czego? z "CK" właśnie. ^^ Te cytaty akurat nie należą do moich ulubionych, ale wyglądają całkiem zjawiskowo! Chętnie bym taką jedną zakładkę przygarnęła.
    I oczywiście rób takich więcej, chętnie zobaczę! ;)
    zaczarrowana

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne prace! Gdybym była po (udanej) lekturze, to mogłabym sobie taką sprawić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zakładki! Zdecydowanie chcę więcej takich postów! ^.^
    Pozdrawiam, books--my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakładki to bardzo fajna sprawa! ;) Też lubię tworzyć własne i zawsze jest przy tym sporo zabawy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne! Uwielbiam tworzyć własne zakładki, ogółem lubię je zbierać, a twoje z chęcią sobie wydrukuję :) Ja chcę więcej <3 A widziałam na fb, jakąś ładną z ,,Pojedynku" <3 Z chęcią bym sobie wydrukowała ;)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♥
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł z tymi zakładkami! I całkiem nieźle ci wyszły :D

    Pozdrawiam
    toreador-nottoread.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeśli przeczytałeś/aś mój post zostaw po sobie jakiś ślad :)
Z chęcią poznam wasze opinie na dany temat.
Nie musisz spamować linkami, odwiedzam każdego, kto zaciekawi mnie komentarzem lub po prostu stałych czytelników :)

SZABLON WYKONANY PRZEZ RONNIE