niedziela, 8 stycznia 2017

Wyniki konkursu - rozdawajka z "Co, jeśli..."

Cześć miśki!

Planowałam dodać ten post wcześniej, jednak dodaję dopiero teraz.

Jak zapewne wiecie, - lub też nie - organizowałam ostatnio rozdawajkę, w której do wygrania była książka „Co, jeśli..." autorstwa Rebeccy (nie jestem pewna, czy dobrze odmieniam to imię) Donovan. Regulamin mówił wyraźnie o tym, że zastrzegam sobie prawo do odwołania owego konkursu, jeśli nie zgłosi się minimum 35 osób, a zgłosiło się 30, z czego jedna źle... ale nie zrobię Wam tego tak za pierwszym razem, nie mam dzisiaj aż tak wrednego nastroju 😂

Tak więc poprawnie zgłosiło się 29 osób, w sumie otrzymały one 78 losów, tym razem nie chciało mi się robić listy - wybaczcie mi moje lenistwo :p

Aby nie przedłużać: za pomocą strony losowe.pl została wylosowana liczba:

A pod numerem 45 kryje się...


Gratuluję :) Podeślij proszę mi swoje dane na maila: kinga.recenzuje@gmail.com


9 komentarzy :

  1. O gratulacje Jabłuszko

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Omg, omg, omg!!!! :O Pierwszy raz wygrałam w jakimś konkursie i to jeszcze u ciebie na blogu (a mam do niego ogromny sentyment- prawie taki sam jak do swojego, wiem trochę to dziwne XD) <3 Ale się cieszę <3 Zaraz piszę e-mail do cb :* <3 <3 <3
    *wybacz moje nadmierne szczęście, ale to moja pierwsza wygrana, sama rozumiesz... ;)*

    OdpowiedzUsuń

Jeśli przeczytałeś/aś mój post zostaw po sobie jakiś ślad :)
Z chęcią poznam wasze opinie na dany temat.
Nie musisz spamować linkami, odwiedzam każdego, kto zaciekawi mnie komentarzem lub po prostu stałych czytelników :)

SZABLON WYKONANY PRZEZ RONNIE