środa, 22 marca 2017

KONKURS URODZINOWY #1 - PIERWSZE URODZINY BLOGA

Cześć kochani :)

Miałam nieco inne plany w kwestii obchodzenia urodzin bloga, jednak jako iż jestem chora i wszystko trafił szlag, postanowiłam po prostu zorganizować konkursy i wracać do łóżka. Tym samym zapraszam do udziału w pierwszym z nich, w którym do wygrania jest DOWOLNA, WYBRANA PRZEZ ZWYCIĘZCĘ KSIĄŻKA. Jest o co walczyć, prawda?

Ten konkurs jest organizowany na facebooku, kolejny pojawi się jeszcze dzisiaj, tym razem na blogu.

LINK DO KONKURSU <KLIK>

Zapraszam do udziału, a niebawem konkurs numer dwa ;)


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Jeśli przeczytałeś/aś mój post zostaw po sobie jakiś ślad :)
Z chęcią poznam wasze opinie na dany temat.
Nie musisz spamować linkami, odwiedzam każdego, kto zaciekawi mnie komentarzem lub po prostu stałych czytelników :)

SZABLON WYKONANY PRZEZ RONNIE