niedziela, 8 października 2017

PODSUMOWANIE LATA || + stosik


Witajcie, witajcie :D

Wybaczcie mi tą ostatnią ciszę na blogu, jednak po prostu nie wyrabiam się z czasem i nie mam kiedy pisać. Zalegam z czterema recenzjami, więc całkiem możliwe, że w nadchodzącym tygodniu będę nieco bardziej aktywna... A przynajmniej taką mam nadzieję ;)

Nie mniej bez dłuższego przynudzania, zapraszam Was na podsumowanie lata (spóźnione, bo spóźnione, ale jest ;)) i stosik książek, które udało mi się przez ten czas nazbierać ;)

Tradycyjnie zacznę od książek, które udało mi się przeczytać:

 Rząd 1:
1. „Wyścig śmierci" – Maggie Stiefvater
2. „Wróć za mną" – Meredith A. Walters
3. „Błąd" – Elle Kennedy
4. „Podbój" – „Elle Kennedy"
5. „Przyszłość Violet i Luke'a" – Jessica Sorensen
6. „Pochodnia w mroku" – Sabaa Tahir

Rząd 2:
7. „Misery" – Stephen King
8. „Sekretne spotkanie" – Jean Ure
9. „Płytkie groby" – Jennifer Donnelly
10. „Po prostu ja" – Jean Ure
11. „Poszukiwaczka" – Arwen Eylys Dayton
12. „Tysiąc odłamków ciebie" – Claudia Gray

Rząd 3:
13. „Ogniste oczyszczenie" – Francesca Haig
14. „Kiedy pada deszcz" – Lisa De Jong
15. „Buntowniczka z pustyni" – Alwyn Hamilton
16. „Zdrajca tronu" – Alwyn Hamilton
17. „Goodbye Days" – Jeff Zentner

Łącznie 17 książek. Nie było źle, ale dobrze też nie. Zawsze mogłoby być lepiej, ale narzekać nie mogę ;)

STATYSTYKI:

Cóż, tutaj muszę przyznać, że nieco się zapuściłam, mało mnie tutaj było i w ogóle... widać też tego wyniki, bo przybyło nieco ponad 6 000 wyświetleń w przeciągu trzech miesięcy, więc szału nie ma, ale narzekać też nie mogę. Zawsze mogło być gorzej ;) Nowych obserwatorów przybyło siedmiu, a liczba like'ów na fanpage'u przekroczyła 600 osób i nawet nie macie pojęcia jak bardzo mnie to cieszy. Nie jest to wielka liczba, ale widząc to, mając świadomość, że tyle osób jest tutaj ze mną... no to jest po prostu wielka radocha <3

RECENZJA LATA:

Najchętniej przez Was odwiedzaną recenzją okazała się być (i tu moje wielkie zaskoczenie) recenzja „Sekretnego spotkania" autorstwa Jean Ure. Nie sądziłam, że zainteresowanie książką dla dzieci okaże się być tak wielkie

https://ksiazki-bez-tajemnic.blogspot.com/2017/08/84-tego-jeszcze-nie-byo-sekretne.html


STOSIK:
Cóż, trochę się tego nazbierało i wierzcie mi lub nie, ale kiedy tak przybywa po jednej, po dwie książki, to wcale tego nie czuć... ani trochę ;)


1 KOLUMNA (od góry):

Te wszystkie kupiłam, bądź teź dostałam, trzy z dołu udało mi się upolować za 30zł łącznie, więc śmiało mogę powiedzieć, źe pod względem okazji, udało mi się obłowić ;)

1. „Ręka mistrza cz.1" – Stephen King
2. „Gra Gerlda" – Stephen King
3. „Buick 8" – Stephen King
4. „Łowca snów cz.2" – Stephen King
5. „Łowca snów cz.1" – Stephen King
6. „Chudszy" – Stephen King
7. „Trzej muszkieterowie"
8. „Przypadki Robinsona Crusoe"
9. „Mapa Chaosu" – Felix J. Palma
10. „Mapa Nieba" – Felix J. Palma
11. „Mapa Czasu" – Felix J. Palma

2 KOLUMNA:

12. „Dom służących" – Kathleen Grissom – wygrana w konkursie
13. „Kiedy pada deszcz" – Lisa De Jong – jeden z tytułów, które zakupiłam w ramach prezentu urodzinowego od siebie dla siebie :P
14. „Wróć za mną" – A. Meredith Walters – egzemplarz finalny od wydawnictwa YA!
15. „Zdrajca tronu" – Alwyn Hamilton – prezent z okazji urodzin
16. „Buntowniczka z pustyni" – Alwyn Hamilton – kolejny z tytułów prezentowych ;)
17. „Żyj szybko, kochaj głęboko" – Samantha Young – tytuł prezentowy
18. „Przyszłość Violet i Luke'" – Jessica Sorensen  – tytuł prezentowy
19. „Podbój" – Elle Kennedy – tytuł prezentowy
20. „Pochodnia w mroku" – tytuł prezentowy
21. „Kilka godzin do szczęścia" – Roma J. Fiszer – upolowana w biedronce ;)
22. „Wzgórze pełne słońca" – Roma J. Fiszer – upolowana w biedronce

3 KOLUMNA:

23. „Kłopotliwa wizyta" – Jean Ure – egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Jaguar
24. „Po prostu ja" – Jen Ure – egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Jaguar
25. „Sekretne spotkanie" – Jean Ure – egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Jaguar
26. „Goodbye Days" – Jeff Zentner – egzemplarz recenzencki finalny od wydawnictwa Jaguar
27. „Goodbye Days" – Jeff Zentner – egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Jaguar
28. „Poszukiwaczka" – Arwen Eylys Dayton – egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Uroboros
29. „Ogniste oczyszczenie" – Francesca Haig – egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Uroboros
30. „Czerwone słońce" – Paulina Hendel –  – egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Czwarta Strona
31. „Pusta noc" – Paulina Hendel – egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Czwarta Strona
32. „Wycieczka nad Bałtyk" – Alice Pantermuller – egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Jaguar
33 „Złotowidząca: Ucieczka" – Rae Carson – egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Jaguar
34. „Dziesięć tysięcy słońc nad tobą" – Claudia Gray – egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Jaguar
35. „Tysiąc odłamków ciebie" – Claudia Gray – egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Jaguar
36. „Księga luster" – Adam Faber – egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Czwarta Strona

BRAK NA ZDJĘCIU:

37. „Błąd" – Elle Kennedy – zakup urodzinowy ;)
38. „Płytkie groby" – Jennifer Donnelly – egzemplarz recenzencki od wydawnictwa YA!
39. „Czerwona królowa" – Victoria Aveyard – wygrana w konkursie
40. „Szklany miecz" – Victoria Aveyard – wygrana w konkursie
41. „Królewska klatka" – Victoria Aveyard – wygrana w konkursie
42. „Zaklinacz ognia" – Cinda Williams Chima – wygrana w konkursie

W sumie przybyło do mnie ponad czterdzieści książek w ciągu trzech miesięcy i jest to najwięcej od... no cóż, chyba od zawsze :P Starałam się ograniczyć zakupy tylko do minimum, sama kupiłam w sumie tylko dziesięć z nich, no ale jak widać postanowienie o oszczędzaniu nie pykło :P


PIOSENKI, KTÓRE TOWARZYSZYŁY MI NAJCZĘŚCIEJ:

Miałam ogromne nadzieje na to, że album wyjdzie tej jesieni, ale niestety nie wyszło i muszę czekać do stycznia. Smutno mi, bo ta piosenka jest taka cudna ;-;
Poza tym coraz trudniej jest mi przekonywać rodziców, że BVB to nie jest żaden satanistyczny zespół. Grafika nie pomaga XD

Po prostu cudo *.*

Mówcie co chcecie, ale te panie mają BOSKIE GŁOSY. I z tym kłócić się nie można. Aż mam ciary *.*

Moje najnowsze odkrycie i moja nowa miłość <3

I to by było tyle na dziś. Przepraszam za tak małą aktywność, ale no cóż, nie zawsze jest tak, jak można by chcieć :/ Mam tylko nadzieję, że uda mi się jakoś pogodzić bloga i szkołę, i że uda mi się coś w końcu zorganizować ;)
A wszystkim Wam życzę miłego dnia!
Buziaki, Kinga ;*

11 komentarzy :

  1. Mega ten stosik, aż zazdroszczę! Ale tak jak napisałaś, jak tak przybywa po jednej książce to nie czuć tego, że w miesiącu nagle tak dużo się tego robi :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
  2. O szalona, ile książek! :D 17 pozycji to nie jest taki zły wynik, nie ma się czego wstydzić ;)

    Pozdrawiam cieplutko,
    Paulina z naksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyniku, uważam że 17 książek to bardzo dobry wynik. Kurde, przepiękny stos książek! Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę zazdroszczę, że udało Ci się przeczytać tak dużą ilość książek ♥ I oczywiście cudowny stosik, widzę naprawdę niesamowite perełki! Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. 17 przeczytanych książek to całkiem niezły wynik. Gratuluję :)
    A stos cudny! Aż nie wiem na czym się skupić :D Najbardziej zazdroszczę "Płytkich grobów", bo od dawna chcę przeczytać tę książkę, ale jakoś nie było okazji.
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wyniku:)
    Piosenki 1 i 3 są mega:) Mam już co słuchać w najbliższym czasie:D
    Pozdrawiam
    https://krainamola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. 17 książek to sporo :) chociaż wiadomo, że czytania nigdy za wiele...
    Kinga

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow ciekawy stolik. Tyle książek przeczytanych. Wow. Gratulacje. Życzę zaczytanego miesiąca. Serdecznie pozdrawiam.
    Www.nacpana-ksiazkami.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest tu mnóstwo książek, które chciałabym przeczytać - zarówno wśród przeczytanych przez Ciebie książek, jak i w stosiku. Dzisiaj w bibliotece natknęłam się na Misery i bardzo mnie ona zainteresowała. Intryguje mnie też Goodbye Days! :)

    Pozdrowienia i buziaki!
    BOOKS OF SOULS

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, imponujący stosik :) Gratuluję statystyk :)
    Pozdrawiam :)
    http://czytanie-i-inne-przygody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli przeczytałeś/aś mój post zostaw po sobie jakiś ślad :)
Z chęcią poznam wasze opinie na dany temat.
Nie musisz spamować linkami, odwiedzam każdego, kto zaciekawi mnie komentarzem lub po prostu stałych czytelników :)

SZABLON WYKONANY PRZEZ RONNIE