piątek, 6 lipca 2018

KONKURS URODZINOWY – wygraj paczkę niespodziankę!

Dzień dobry, kochani!
Dzisiaj mam dla Was konkurs, ale nie byle jaki ;) Z racji tego, że wczoraj wypadały moje siedemnaste urodziny, postanowiłam, że tym razem zrobię niespodziankę i tak oto do wygrania jest paczucha niespodzianka, w której znajdą się nie tylko książki ;) Nie będę przeciągać, od razu przejdę do rzeczy.



REGULAMIN:
  1. Konkurs trwa w dniach od 06.07.2018r. do 06.08.2018r. godz 23:59.
  2. Organizatorem konkursu jest blog Książki bez tajemnic.
  3. Nagrodą w konkursie jest wybrana przez uczestnika paczka
  4. Sponsorem nagrody jest organizator.
  5. Każda osoba może zgłosić się raz.
    • Aby zgłoszenie było brane pod uwagę, uczestnik konkursu musi spełnić wszystkie obowiązkowe warunki.
  6. Uczestnik konkursu musi posiadać adres na terenie Polski.
  7. Zwycięzca zostanie wyłoniony w przeciągu maksymalnie trzech tygodni od daty zakończenia konkursu.
  8. Zwycięzca ma 3 dni od dnia ogłoszenia wyników na nadesłanie swoich danych adresowych na mail: kinga.recenzuje@gmail.com.
  9. Za wysyłkę nagrody odpowiada organizatorka.
  10. Wysyłka nastąpi w przeciągu trzech tygodni od daty otrzymania danych adresowych.
  11. Zastrzegam sobie prawo do zmiany regulaminu podczas trwania konkursu.
  12. Udział w konkursie jest równoznaczny z akceptacją regulaminu.

CO ZNAJDUJE SIĘ W PACZCE?

– dwie książki–niespodzianki; są to tytuły z literatury młodzieżowej, które były recenzowane przeze mnie na blogu; powieści jednotomowe; zagraniczni autorzy; premiera obu tytułów odbyła się w zeszłym roku, 
– pakiet zakładek
– nieco słodkości
– drobne gadżety/upominki jeśli w konkursie weźmie udział dużo chętnych


ZADANIE KONKURSOWE: Myślę, że nie powinno sprawić nikomu problemu ;)
Z racji tego, że uwielbiam muzykę na równi z książkami, jestem otwarta na nowe odkrycia. Dlatego więc proszę o polecenie mi piosenki. Może to być Wasza ulubiona, może być ta, która ostatnio wpadła Wam w ucho, lub jakakolwiek inna, która Waszym zdaniem jest dobra. Dobrze by było, gdybyście prócz tytułu i wykonawcy dodali kilka zdań uzasadnienia, dlaczego akurat ta, – łatwiej będzie mnie przekonać ;) – choć sam tytuł też wystarczy.


WZÓR ZGŁOSZENIA:

Zgłaszam się! / Biorę udział w konkursie!
**E-mail:
Obserwuję bloga jako:
Odpowiedź na zadanie:
Banner udostępniam: (link do strony, na której został udostępniony banner)

**nieobowiązkowe

Banner konkursowy:


I to tyle na dziś ;) Mam nadzieję, że znajdą się chętni na paczuchę i że taka forma konkursu Wam odpowiada. Powodzenia!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Jeśli przeczytałeś/aś mój post zostaw po sobie jakiś ślad :)
Z chęcią poznam wasze opinie na dany temat.
Nie musisz spamować linkami, odwiedzam każdego, kto zaciekawi mnie komentarzem lub po prostu stałych czytelników :)

SZABLON WYKONANY PRZEZ RONNIE