sobota, 10 września 2016

LBA #5

Hej, hej :) Co dzisiaj... ach tak... dzisiaj mamy LBA, tym razem zostałam nominowana przez Alice i Hayles z bloga Our books.Our love. Tak więc dziękuję wam dziewczyny ;) a teraz przejdźmy do odpowiedzi :)

Jestem bardzo oryginalna dodając cały czas ten sam obrazek, prawda? :P


1. Co zainspirowało Ciebie do pisania bloga?

Nie miałam jakiejś wielkiej inspiracji. Zanim go założyłam czytałam wiele innych, oglądałam booktube i nałogowo czytałam książki (w sumie, to nadal to robię), zapewne jak większość osób, które prowadzą bloga. Stwierdziłam, że jest to coś fajnego, popytałam tu i tam, i w końcu zrobiłam ten pierwszy krok. 

Łatwiej byłoby mi odpowiedzieć na pytanie "kto?" zainspirował mnie do założenia bloga.Więc tak - uwielbiam bloga i vloga Marthy Oakiss - Secret books, to ona jako tako mnie do tego zainspirowała i cóż... to by było na tyle.



2. Jaka książka Twoim zdaniem powinna mieć kontynuację?

 Drugie pytanie i już mnie macie. Nie przypominam sobie żadnej takiej. Jednak jest seria "Upadające królestwa" (wow, kto by się tego po mnie spodziewał), autorstwa Morgan Rhodes. U nas został wydany tylko pierwszy tom, potem wydawnictwo upadło i cóż... Chce mi się płakać z tego powodu. Ja tak bardzo chcę ją mieć w polskiej wersji :'(


3. Jakiej książki nie podobała Ci się kontynuacja?

 Seria "Nieśmiertelni" Alyson Noel, to dla mnie jakieś nieporozumienie. Jak dla mnie autorka spokojnie mogła zakończyć na pierwszym tomie i nigdy więcej nie wracać do tematu "ona jest dziewicą od iluś-tam-set lat, bo umiera nagłą śmiercią, bla, bla, bla".


4. Najgorsza książka, którą do tej pory przeczytałaś?

 "Upadli" Lauren Kate. Koszmar -,-


5. Jakie jest Twoje ulubione miejsce do czytania?

 Moje łóżko, mój fotel... Nie umiem wybrać. Uwielbiam czytać zarówno tutaj, jak i tutaj więc, no.


6. Jaka książka powinna mieć swoją ekranizację?

 "Upadające królestwa" :P


7. Jaka jest Twoja ulubiona książkowa para?

Ciężko mi jest wybrać, może Rowaelin? O, tak, Rowan i Cealena ze "Szklanego tronu" (ćśśś, nie ważne, że jestem dopiero po trzech tomach #TeamRowan). Albo Cleo i Theon z "Upadających królestw"? Ewentualnie Cleo i Magnus? Coś czuję, że między nimi będzie się dziać :) Dobra, nie umiem wybrać :/



8. Jaka była książkowa para, która Ci się nie spodobała?

 Ruby i Liam z "Mrocznych umysłów". Nie zrozumcie mnie źle, Liam jest naprawdę cudowny, ale ja aż do samego końca miałam nadzieję na to, że Ruby będzie jednak z Clancy'm i czuję się zawiedziona i smutna i w ogóle nie wybaczę autorce tego, co zrobiła. Clancy jest na drugim miejscu, jeśli chodzi o moje ulubione "czarne charaktery" i, i... i to zakończenie mnie dobija.


9. Jaka jest najgorsza ekranizacją, którą do tej pory oglądnęłaś?

 Czy ja wiem? Większość osób zapewne podaje tu "Percy Jackson i Złodziej Pioruna" (czy jakoś tak), jednak film w cale nie był taki zły (pomijając fakt, że miał mało wspólnego z książką), przynajmniej mnie się podobał. Może "Eragon?" Co prawda nie czytałam książki, jednak cóż... film ani trochę mi się nie podobał.



10. Jacy są Twoi trzej ulubieni autorzy książek?

 Sarah J. Maas, Morgan Rhodes (co za zaskoczenie...) i Cassandra Clare.


11. Jakie, według Ciebie, trzy książki są warte polecenia?

 Nie będę tu oryginalna jeśli powiem "Upadające królestwa", więc nie powiem, a zamiast tego tak: "Czerwień rubinu" - Kerstin Gier, "Pojedynek" - Marie Rutkoski, "Wędrówka przez słońce" - Corban Addison. Ta ostatnia jest dosyć ciężka (przynajmniej dla mnie była), jednak myślę, że każdy powinien zobaczyć chociaż wierzchołek tej góry, która się w niej znajduje. (Nie bijcie, recenzja jest jedną z pierwszych, więc wyszła kiepsko :/)



Nominacje:

I jak zwykle mam z tym problem -,- Chyba nikt się na mnie nie obrazi, jeśli powiem, że nikogo tym razem nie nominuję? :) Jestem okropna w wymyślaniu pytań, więc cóż...

8 komentarzy :

  1. Kurczę, w odpowiedziach praktycznie same książki, których nie znam. Za "Mroczne umysły" planuję się wziąć, jak tylko skompletuję sobie serię, bo mam tylko 3 tom i opowiadania (tak, brawo ja, kupiłam na promocji w Znaku te tomy, a potem nie było promocji na 1 i 2 XD). No i "Szklany tron" sprawdzę, jeśli tylko spodoba mi się "Dwór cierni i róż", bo czeka na półce na przeczytanie. ;)
    Pozdrawiam,
    Amanda Says

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam "Upadające królestwa"!!! Kiedy dowiedziałam się, że w Polsce nie będzie dalszych części myślałam, że oszaleję. Nie mogłam porzucić tej serii i postanowiłam kontynuować ją w angielskiej wersji. Teraz z niecierpliwością czekam na piątą część ;)
    Pozdrawiam Alice

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam chciałam, aby Ruby z "Mrocznych umysłów" była z Cole'em, ale niestety się nie udało :/ I obie nienawidzimy autorkę za zakończenie ;)
    Również uwielbiam Rowana i mam nadzieję, że ta miłość Cealeny do niego nie będzie chwilowa, bo się zdenerwuje ;)
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cole'a uwielbiam <3 Ale jak dla mnie nie pasował do Ruby :)

      Usuń
  4. percy jackson i złodziej pioruna zupełnie ostudził mój zapał do przeczytania książki ale nigdy nie lubiłam mitologicznych klimatów. a eragon filmowy był średni, za to książka lepsza :D chociaż kolejne części niestety wypadają na tle pierwszej coraz słabiej. też jestem po 3 tomach Szklanego Tronu ale czwarty już czeka na półeczce, jednak wciąż mam nadzieję... #chaolteam
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nikt się ni obrazi :*
    Aż muszę coś przeczytać Sarah J.Maas, bo jeszcze nie miałam okazji :( Tylko, że teraz mam mało czasu i nie wiem kiedy mi się uda, a planuję jeszcze zabrać się po raz pierwszy za Dary Aniołów <33

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również widziałam Ruby z Clancym, ale tylko w pierwszym tomie, później stawiałam na Cole'a, a to, co się z nim stało złamało mi serce </3. Poza tym zgadzam się, że Nieśmiertelni to jakieś nieporozumienie i zarwałam swoją przygodę z tą serią po drugim tomie, czyli o jednym za dużo :D.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja najbardziej lubię czytać na łóżku :D a co do "upadłych" to chyba czytałam i nie była taka zła :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli przeczytałeś/aś mój post zostaw po sobie jakiś ślad :)
Z chęcią poznam wasze opinie na dany temat.
Nie musisz spamować linkami, odwiedzam każdego, kto zaciekawi mnie komentarzem lub po prostu stałych czytelników :)

SZABLON WYKONANY PRZEZ RONNIE