niedziela, 4 listopada 2018

[ZAKOŃCZONY] KONKURS: ZŁAP LICZNIK I WYGRAJ

Dzień dobry!
Dzisiaj chciałam zaprosić Was do udziału w konkursie polegającym na złapaniu licznika 100.000 wyświetleń ;) Blog bardzo powoli zbliża się do tej liczby i niesamowicie mnie to cieszy, dlatego też postanowiłam nagrodzić osobę, której uda się trafić jak najbliżej tej liczby. Wiem, że jeszcze trochę tutaj brakuje, jednak cóż, wolę mówić teraz, niż po fakcie szukać zwycięzcy ;)


Liczbę wyświetleń możecie sprawdzić w prawej bocznej kolumnie bloga nad "archiwum bloga".

REGULAMIN jest bardzo krótki, dlatego proszę o zapoznanie się ;)

1. Konkurs trwa w dniach od 04.11.2018r. do momentu, gdy licznik wyświetleń na blogu wskaże 100.000
2. Organizatorem konkursu i sponsorem jestem ja.
3. Nagrodą w konkursie jest jedna z wybranych przez zwycięzcę książek: „Czerwona królowa" Victorii Aveyard lub „Blisko ciebie" Kasie West.
4. Zwycięzcą w konkursie zostanie osoba, która jako pierwsza przyśle na maila kinga.recenzuje@gmail.com zdjęcie ukazujące licznik 100.000 wyświetleń.
 a) w wypadku, gdy nikt nie zgłosi się z dokładną liczbą, będzie liczyć się zdjęcie z liczbą jej najbliższą, np 100.001 itd.
5. Nagroda w konkursie nie podlega wymianie na kwotę pieniężną lub inną nagrodę rzeczową
6. Nie wysyłam paczek za granicę.


Wszystkim życzę powodzenia, a nuż komuś uda się trafić ;)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Jeśli przeczytałeś/aś mój post zostaw po sobie jakiś ślad :)
Z chęcią poznam wasze opinie na dany temat.
Nie musisz spamować linkami, odwiedzam każdego, kto zaciekawi mnie komentarzem lub po prostu stałych czytelników :)

SZABLON WYKONANY PRZEZ RONNIE